Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg føler at vi nærmer oss et gjenombrudd her nå Hva tenker du på? Fotsåelse, enighet, forsoning. Gruppeklem? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Evt. den harde realiteten at forumkafeen ikke kan redde menneskeheten fra rasisme? Hm. Vurderer å ta meg en kopp te. Men orker jeg å gå helt ned til kjøkkenet for det? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *kalle opp crewcare på TG for å få te til plassen vår* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vi kan jo prøve da. Nå brainstormer vi forslag! Mitt er lenger opp i tråden, og det var visst ikke så veldig fantastisk likevel Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Teknisk sett. Robin Hood tok jo som kjent fra de rike og ga til de fattige. Uten å trekke i for mange tråder (eks. slaveri), er det ikke de rike som har skapt og arbeidet seg opp verdiene? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 TG ja. Jeg burde dratt nedover. Pappa + påskefri fører ikke til noe godt. Mamma og lillebror jobber selvfølgelig masse siden det er masse rød-dager nå, og alikevel blir det tid til kjipe familieselskap... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hm. Hadde vært litt småparodisk å dra nedover med en 10.6" laptop uten noe særlig til skjermkort når jeg har 30" + heeelt ok stasjonær hjemme - OG bil med plass til maskin med mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Teknisk sett. Robin Hood tok jo som kjent fra de rike og ga til de fattige. Uten å trekke i for mange tråder (eks. slaveri), er det ikke de rike som har skapt og arbeidet seg opp verdiene? Mulig det, men vi vet ikke om de gjorde det på hederlig vis eller ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *gjesp* jeg er egentlig litt sulten, men er ikkeno poeng i å lage mat når jeg skal legge meg uansett. blir bare en god frokost i morra i stedenfor ^^ god natt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Teknisk sett. Robin Hood tok jo som kjent fra de rike og ga til de fattige. Uten å trekke i for mange tråder (eks. slaveri), er det ikke de rike som har skapt og arbeidet seg opp verdiene? Mulig det, men vi vet ikke om de gjorde det på hederlig vis eller ikke. Rike blir rike ved at andre jobber mer for mindre penger enn en den rike. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 «Yt etter evne, få etter behov.» VI MÅ REISE OSS MOT KAPITALISMEN! FOLKET SKAL SEIRE, OVERKLASSEN SKAL FÅ FØLE HVORDAN VI HAR LIDD FOR Å FØ DERES MUNNER! 'Sap? Jeg har nettopp sett «Doktor Zhivago». Nam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Er så døll stemning her akkurat nå, TYME FOAR PARTEH!!? Se filmen hos Youtube Endret 10. april 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg ler så jeg griner Petter Solberg- sitater I had a very big fart, and suddenly I fucked off the road I had a stop in the start I had to go off the road, to save the car It wåss dæven døtte meg close ass. well well, we have to see how the rest of the race go I drove over the hill I`m driving round the corner, and crash in the Christmas tree It`s not the fart that kills you, it`s the smell I had bad pigs in my dekk It was a moose in the engine But but, it is`t only only you know It was so much dog on the windows It`s not only only, but but He is my wife in the car ehhh…. No sex I drived and then it was a sving and a sving til, så a stein and pang, I drived rett in the juletre When I keim around the corner it all went to Hælvette The car understyrt and I was going strait fram I came with a great fart and dishappered as a prick in the sky I`m slædding utafor the kænt I just take full fart and drive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er så døll stemning her akkurat nå, TYME FOAR PARTEH!!? HÆLL JEEE! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Høres ut som en dårlig og overlappet versjon av en annen pop sang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 La meg nå poste in smiley for å illustrere steminingen her i kafeén: :fun: :fun: Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KAqE9TOvFtA...feature=related FY FAEN for en spennvidde han der hadde i stemmen Så den og noen flere videoer av han. Altfor teatralsk/feminin i stemmen til at jeg klarer å nyte det, men sikkert bra teknisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg ler så jeg griner Petter Solberg- sitater At det er mulig! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Aww raww. Get the fuck outta here. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) "But but, it is`t only only you know" HAHAHAHA EDIT: Herman: l-o-l Endret 10. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg