Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det vet jeg ingenting om da jeg ikke kjenner din mamma.Og godt er det.. for hennes vegne. Hun menger seg bare med koselige folk, derfor deg eksludert. Nei,strengt tatt så er jeg brukermoderator.Og siden du må ha det inn med teskje så var det en spøk HAHAHA!!1half.. Ja, den var kjempemorsom. Å være rasist er kjempemorsomt.. Shit *løpe i dekning for å se konflikt * Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kun jeg som skal være oppe i hele natt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det vet jeg ingenting om da jeg ikke kjenner din mamma.Og godt er det.. for hennes vegne. Hun menger seg bare med koselige folk, derfor deg eksludert.Nei,strengt tatt så er jeg brukermoderator.Og siden du må ha det inn med teskje så var det en spøk HAHAHA!!1half.. Ja, den var kjempemorsom. Å være rasist er kjempemorsomt..Så du kjenner hennes mamma? Kjenner du meg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Folk må slutte å være så tøtsjy. Ikke engang jeg er så tøtsji. o_O Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kjenner du meg? Nei, og jeg kan ikke tenke meg noen jeg har mindre lyst til å bli kjent med heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kjenner du meg? Nei, og jeg kan ikke tenke meg noen jeg har mindre lyst til å bli kjent med heller. Hvem er det som snakker om å være koselig her? Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 føles ut som jeg like greit kan snakke til en vegg... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg skulle til å spørre om det samme, b-real. Kjenner han deg? Nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 føles ut som jeg like greit kan snakke til en vegg... Beklager, hva var det du prøvde å formidle? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det der kaller jeg blinkskudd. ..om den ikke var manipulert da.. Takk, og nei det er ikke det. Er ganske likt orginalen, kan laste den opp om det er et must, men egentlig gider jeg ikke. Ser nå at dersom den snus 90 grader CCW, -15*, ligner den en drage. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://www.break.com/index/dude-mugged-on-paris-bus1.html Wtf... Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KAqE9TOvFtA...feature=related FY FAEN for en spennvidde han der hadde i stemmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ser nå at dersom den snus 90 grader CCW, -15*, ligner den en drage. haha, Lars så Pedobear. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det vet jeg ingenting om da jeg ikke kjenner din mamma.Og godt er det.. for hennes vegne. Hun menger seg bare med koselige folk, derfor deg eksludert. Nei,strengt tatt så er jeg brukermoderator.Og siden du må ha det inn med teskje så var det en spøk HAHAHA!!1half.. Ja, den var kjempemorsom. Å være rasist er kjempemorsomt.. Shit *løpe i dekning for å se konflikt * * kaster seg under puteborgen med Sameboe * Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) MER KONFLIKT!!! MER KONFLIKT!!! :edit: Kan jeg joine Egil og han derre Altasamen i borgen? Endret 9. april 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Trærne ler når feite mennesker faller i skogen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Trærne ler når feite mennesker faller i skogen. fy faen, ikke snakk stygt om mennesker med vektproblemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Trærne ler når feite mennesker faller i skogen. fy faen, ikke snakk stygt om mennesker med vektproblemer. Som helt gjenomsnittlig tynn og ganske bra trent føler jeg meg ikke støtt overhodet. Og hold deg unna mamma! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KAqE9TOvFtA...feature=related FY FAEN for en spennvidde han der hadde i stemmen Flink han der ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg