Flabba Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 WOHO! God Påske Mennesker=D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Folk var ikke særlig pratsomme i kveld. Har folk lagt seg? Er vel en kombinasjon av det og at folk er på fjellet/TG og ikke gidder/har ikke mulighet til å være her. TG er da ingen unnskyldning,en kan forsatt være her selv om en er på TG Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Diskusjonstema. Jeg er lite kreativ i dag, så jeg tror ikke jeg kan hjelpe så mye. Eller, dere kan få høre hvor lettskremte stavangerfolket er, da. Seriøst, jeg trodde jeg var lettskremt, jeg hopper jo når reklamen begynner på tv, liksom. Men å lese at 52% av stavangers befolkning føler seg utrygge i stavanger sentrum om kvelden. I stavanger sentrum. It's so funneh. x) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Utlendinger er som andre normenn, bare med andre oppfatninger, kulturer og skikker. Så det blir mer eller mindre feil å skylde på disse. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hahaha! Jeg lo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg skal på TG neste år! Omså jeg må overleve med en Comodore 64! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg skal på TG neste år! Omså jeg må overleve med en Comodore 64! Fikk meg til å høre: Se filmen hos Youtube Endret 9. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Føler du var heldig med den der Halogen.. Der ja.. Endret 9. april 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som ser gullfisken? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det var det første jeg så, Lena. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 1) Du får ikke kalle meg Lena 2) Lol! Jeg så det ikke før Lars sa det, og det er jeg som har tatt bildet. Men nå har jeg redigerte litt og endra utsnitt så det er lettere å se da. *hånesegselv* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg så en halvferdig tegning av en livmor før jeg så gullfisken, faktisk. oO Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg skal på TG neste år! Omså jeg må overleve med en Comodore 64! Fikk meg til å høre: Haha:D Den sangen er jo eid da Endret 9. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 1) Why. 2) Haha. 3) Ok. 4) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som ser gullfisken? Det der kaller jeg blinkskudd. ..om den ikke var manipulert da.. Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 andre som har tenkt å døgne idag eller? elsker påskeferie! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er de jævla utlendingene som gjør det Ja, ikke sant. Mora mi er faen skumlere enn utlendingene i stavanger. x) Det vet jeg ingenting om da jeg ikke kjenner din mamma. Det er de jævla utlendingene som gjør det Som halvt utlending føler jeg meg rett og slett trakasert av slike utsagn. Ja, svartskaller yooo. Og du kaller deg brukermoderator? Nei,strengt tatt så er jeg brukermoderator.Og siden du må ha det inn med teskje så var det en spøk Jeg så en halvferdig tegning av en livmor før jeg så gullfisken, faktisk. oODet er bare forstyrrende. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg så en halvferdig tegning av en livmor før jeg så gullfisken, faktisk. oO Ok, du er gravid. Haha, dere er morsomme. Serious very much. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det der kaller jeg blinkskudd. ..om den ikke var manipulert da.. Takk, og nei det er ikke det. Er ganske likt orginalen, kan laste den opp om det er et must, men egentlig gider jeg ikke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det vet jeg ingenting om da jeg ikke kjenner din mamma.Og godt er det.. for hennes vegne. Hun menger seg bare med koselige folk, derfor deg eksludert. Nei,strengt tatt så er jeg brukermoderator.Og siden du må ha det inn med teskje så var det en spøk HAHAHA!!1half.. Ja, den var kjempemorsom. Å være rasist er kjempemorsomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg