Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvordan får jeg vekk den irriterende, blinkende markørjævelen? Ved å ikke ha sex med tastaturet i senga så det faller ned? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 trykk f7. "caret browsing" kalles denne funksjonen, og vanligvis blir man advart når man skrur på det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde valgt reb00t jeg Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som har sett ... "De dødes tjern" Drit skummelt! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den filmen husker jeg å ha sett på TV2 en gang:) Må laste den ned Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 trykk f7. "caret browsing" kalles denne funksjonen, og vanligvis blir man advart når man skrur på det Thank you. It workededed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den filmen husker jeg å ha sett på TV2 en gang:) Må laste den ned Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Forresten. Var det ikke en eller annen norsk svart-hvit filmkomedie som pleier å gå i påsken på NRK. Handlet noe om hoteleieren booket av feil rom til feil person, da disse hadde nærmest samme ansikt... Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Forresten. Var det ikke en eller annen norsk svart-hvit filmkomedie som pleier å gå i påsken på NRK. Handlet noe om hoteleieren booket av feil rom til feil person, da disse hadde nærmest samme ansikt... Husker ikke navnet. Fjolls til fjells? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Forresten. Var det ikke en eller annen norsk svart-hvit filmkomedie som pleier å gå i påsken på NRK. Handlet noe om hoteleieren booket av feil rom til feil person, da disse hadde nærmest samme ansikt... Husker ikke navnet. Fjolls til fjells? Ja, med Leif Juster og ett eller annet kvinnesmenneske som spillte mannlig piccolo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Unni Bernhoft. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Forresten. Var det ikke en eller annen norsk svart-hvit filmkomedie som pleier å gå i påsken på NRK. Handlet noe om hoteleieren booket av feil rom til feil person, da disse hadde nærmest samme ansikt... Husker ikke navnet. Fjolls til fjells? Ja, med Leif Juster og ett eller annet kvinnesmenneske som spillte mannlig piccolo. Helt korrekt begge to. Takk Da ble det nedlasting av begge to. Endret 9. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ny blogg for de som vil følge Alta IF Laget denne bloggen med mine synspunkter Fy faen jeg hater Alta IF Selv er jeg Raufoss-supporter. Raufoss I.L that is. Vi hadde en skikkelig figth om opprykket for et par sesonger side, sammen med Nybergsund Du sier no der, dere rykket opp men ble tvunget ned, og nå suger dere Vi sugDE, kommer sterkere tilbake i år, vent og se! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Din piratjævel! Nei, på ingen måte. Jeg er en lovlydig person som sørger for å ikke kle meg i den stilen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vi sugDE, kommer sterkere tilbake i år, vent og se! Jeg tviler, men ok Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Folk var ikke særlig pratsomme i kveld. Har folk lagt seg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Folk var ikke særlig pratsomme i kveld. Har folk lagt seg? Er vel en kombinasjon av det og at folk er på fjellet/TG og ikke gidder/har ikke mulighet til å være her. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Stille her også. Bare finne et diskusjonstema så er folket igang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Folk var ikke særlig pratsomme i kveld. Har folk lagt seg? Redigerer bilder og tøser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg