j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 God natt, Lars! Deilig å se at ikke kaféen vokser så eksplosivt fort lenger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tror egentlig DNFK er ganske død innen 1200 sider.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, det er faktisk litt digg å kunne gå ut og ta seg en røyk og slække litt med kryssord og komme tilbake å se at man fortsatt er på samme sida ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ti over halv to natt til onsdag er kanskje ikke den tiden man kan forvente at flest folk er på akkurat, da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jojo, det skal være full fest her da. Det forventer jeg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Uffda. Får vel sørge for at det blir det, da. Eller ikke. Jeg legger meg. Natta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har ikke gått av å være våken på denne tida av døgnet. Jeg regger meg på slike sære ting. Sist var det VampireFreaks, nå er det biffit Djeez... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Nå er jeg ferdig å leke med XML. Resultatet: Last.fm informasjonsuthenter (for min profil) med mellomlagring. God natt, tom waits for alice, Bytex og Snublefot .. Og Datasmurf, som ikke var i tråden da jeg skrev nattameldinga.. ^^ Endret 23. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Natt, natt clvn Burde kvelde jeg også, sånn at jeg ikke sover alt for lenge. evt. våkner når folket lurer på hvor jeg er og jeg svarer med at jeg har så vondt i huet at jeg kaster opp og ikke kan være med på fremføring. Ah, fine planen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Det ryktes en amerikafarende forumbestefar at enkelte brukere har problemer med å la være med tøsingen dere nettopp har vedtatt at skal være forbudt...? Jeg håper inderlig at dere klarer å holde de reglene dere selv vedtar. Det var - minnes jeg - det som var mantraet fra folk: "La oss styre oss selv så går alt så bra." Vi valgte å ta dere på ordet der. Ta dette også som en mild formaning om at det ikke er noen prinsipiell forskjell på "meta-tøsing" og the real thing. Det hjelper ikke om dere putter "Om ikke tøsing var forbudt så ville jeg sagt..." foran tøsingen, slik jeg ser eksempler på her i tråden... Geir Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Det hjelper ikke om dere putter "Om ikke tøsing var forbudt så ville jeg sagt..." foran tøsingen, slik jeg ser eksempler på her i tråden... Joda, visst hjelper det. Bare spør alle bestemødre og grandtanter som starter alle lange utlegninger med "Ikke at jeg har noe med det, men ...blablabla..." Ellers synes jeg tøsingen har vært langt mindre plagsom så langt enn den var i SO6. Der fantes det ikke annet, her virker dte mer som om det tar over når det ikke er andre ting og snakke om.Definisjonen på tøsing i diskusjonstråden er jo heller ikke veldig streng, og en god del innlegg her balanserer (slik jeg ser det) på slak linje med varierende hell. Har det kommet inn mye rapporteringer/klaginger på tøsing så langt? Ikke at det har noe å si, men jeg er nysgjerrig. Til slutt: Geir da, moderering på ferie? Du er mer fanget av forumet enn stakkarne her inne jo. Endret 23. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gud bedre, nå er jeg firkanta igjen. Jævla Bubble Shooter >< Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Til slutt: Geir da, moderering på ferie? Du er mer fanget av forumet enn stakkarne her inne jo. Er nok ikke på ferie nei. Dette er en forrretningsreise. Sitter på et hotell ute i Fort Lee med en motorvei på ene siden og ingenting på de andre. Geir Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Goodmorning folkens Ü Endret 23. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Goood mornin', PepsiCo =D Og Mikkel, selvfølgelig! Endret 23. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Overaskende dødt her jeg mekker ldap-server. Det er litt fun fordet om jeg ikke vet hva ldap er Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er dette den nye SO-tråden? Får vel stikke, fagprøven starter i dag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Om du hopper opp på ett bord og danser fugledansen, PepsiCo, så hjelper nok det noe mot at det er så dødt. Og Idap-serverene kommer til å mekke seg selv i ren takknemlighet. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hei alle sammen sa noen fugledansen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg