Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ryktes en amerikafarende forumbestefar at enkelte brukere har problemer med å la være med tøsingen dere nettopp har vedtatt at skal være forbudt...?

Jeg håper inderlig at dere klarer å holde de reglene dere selv vedtar. Det var - minnes jeg - det som var mantraet fra folk: "La oss styre oss selv så går alt så bra." Vi valgte å ta dere på ordet der.

Ta dette også som en mild formaning om at det ikke er noen prinsipiell forskjell på "meta-tøsing" og the real thing. Det hjelper ikke om dere putter "Om ikke tøsing var forbudt så ville jeg sagt..." foran tøsingen, slik jeg ser eksempler på her i tråden... ;)

Geir :)

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke om dere putter "Om ikke tøsing var forbudt så ville jeg sagt..." foran tøsingen, slik jeg ser eksempler på her i tråden... ;)
Joda, visst hjelper det. Bare spør alle bestemødre og grandtanter som starter alle lange utlegninger med "Ikke at jeg har noe med det, men ...blablabla..." :wee:

Ellers synes jeg tøsingen har vært langt mindre plagsom så langt enn den var i SO6. Der fantes det ikke annet, her virker dte mer som om det tar over når det ikke er andre ting og snakke om.Definisjonen på tøsing i diskusjonstråden er jo heller ikke veldig streng, og en god del innlegg her balanserer (slik jeg ser det) på slak linje med varierende hell. Har det kommet inn mye rapporteringer/klaginger på tøsing så langt? Ikke at det har noe å si, men jeg er nysgjerrig.

Til slutt: Geir da, moderering på ferie? Du er mer fanget av forumet enn stakkarne her inne jo. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...