Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmmm. Taper jeg virkelig slaget om å få være premie mot en møddje (torsk)? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan jeg få nok til å fôre hele slekta? Kun en torsk, no more! Enn garnityr da ? @ Egilanso: Ja du tapte solid. Tar alltid mot premier fra samer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan jeg få nok til å fôre hele slekta? Kun en torsk, no more! Enn garnityr da ? @ Egilanso: Ja du tapte solid. Tar alltid mot premier fra samer Nei, kun en fersk torsk! Wee, flere innlegg i kafeèn enn Skarstard! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da tar jeg den "ferske" Torsken, legger den i frysern også bruker jeg den som drapsvåpen mot deg. Tar alle pengene dine og kjøper meg en ny Torsk og tilbehør Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da tar jeg den "ferske" Torsken, legger den i frysern også bruker jeg den som drapsvåpen mot deg. Tar alle pengene dine og kjøper meg en ny Torsk og tilbehør Synd at jeg er blakk da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Samene bare lurer deg! Aner ikke hva det egentlig heter, så ble et dårlig bilde når jeg søkte på "samelue" bare Endret 9. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da tar jeg den "ferske" Torsken, legger den i frysern også bruker jeg den som drapsvåpen mot deg. Tar alle pengene dine og kjøper meg en ny Torsk og tilbehør Synd at jeg er blakk da Får ganske mye penger for nyrer, lever, hjerte etc. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, røykvarsleren gikk av helt random "/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, røykvarsleren gikk av helt random "/ Batteri? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skift batteri eller ta det ut før den begynner å pipe random om natta... Dette er utrolig irriterende når en hopper opp av senga, løper ut i gangen og holder tak i brannslukkingsapparatet innen 3 sekunder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har vondt i ryggen =/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ta ut batteriet er ikke det smarteste forslaget jeg har hørt. Er ganske praktisk med fungerende røykvarsler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den er tilnærmet ikke-fungerende når batteriet piper random. Blir ulv-ulv-effekt av det. Men butikken åpner ikke før om Lørdagen, så kan jo ha det stående i hele tia også heller være på alerten når det piper hver gang. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, røykvarsleren gikk av helt random "/ Sikkert et hint om å lufte rommet sitt då Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, røykvarsleren gikk av helt random "/ Har skjedd med meg før også, creepy. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det merkes at folk er på fjellet på forumet Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 mhm... Shedeli ass. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Filmen "skjult" var veldig bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Indeed, noe av det koseligste norskt jeg har sett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå har jeg klart noe rart. Tastaturet datt i gulvet og når jeg tok det opp igjen så får jeg opp en markør når jeg klikker på tekst i firefox. Uansett hva slags side det er. Hvordan får jeg vekk den irriterende, blinkende markørjævelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg