Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sunn business-sans det der, kan jo ikke tape millioner av kroner på å tilby rabatter til snobbete påsketurister som betaler uansett.

Synes det er ganske patetisk, men ok..

Jeg er trøtt, noe som er godt gjort iom at jeg sov til 2 i dag :s

Lenke til kommentar

Hvorfor er det patetisk? Hvorfor skulle staffen måtte jobbe ræva av seg for å lage dobbelt så mye mat til redusert pris til folk som kan betale full pris uansett? Logisk.

Akkurat som at flyselskapene skrur opp prisene i feriesesongene siden alle reiser uansett pris.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvorfor er det patetisk? Hvorfor skulle staffen måtte jobbe ræva av seg for å lage dobbelt så mye mat til redusert pris til folk som kan betale full pris uansett? Logisk.

Akkurat som at flyselskapene skrur opp prisene i feriesesongene siden alle reiser uansett pris.

Joa, skjønner logikken, men det er kjipt å straffes for å dra på påsketur, i den grad dyrere søppelmat er straff..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fikk lyst til TG nå da. Hører P3 også har de en reporter der som oppsumerer litt av stemninga. Får dra med meg dama og noen kompiser, hvis jeg har noen, til neste år ^^,

Lenke til kommentar
Joa, skjønner logikken, men det er kjipt å straffes for å dra på påsketur, i den grad dyrere søppelmat er straff..

Maten blir jo ikke dyrere. Den blir billigere for de som ikke drar på fjellferie. Belønning til stakkarene som sitter hjemme.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ikke at jeg helt er inne på hva "speisa" vil si, men Starship Troopers er jo i manges øyne en kultklassiker som bør huskes etter min mening. Nr.2 og 3 lukter det bare bæsj av, så de har jeg ikke villet prøve å se engang.

Men success btw! Omsider fått confa ruteren/modemet til å la pcn og ps3n til å bli venner, så da er det Media Center på g. Har en av de mest trøblete ruterene etter hva jeg har lest til slikt, så litt fornøyd. SpeedTouch fra NextGenTel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...