Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvor er du nå B-real? På jobb. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ok, bare lurte siden han ikke kan skrive æ ø å. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Uff, sønnen til halvbroren min har holdt hele familien oppe med sin forferdelige hyling. Og det tok søren meg aldri slutt heller! En halv times søvn på meg. Yay. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://abstrusegoose.com/102 Ah man, jeg lo. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Stranger: mmhm You: Hey kids! How you boys doin'? Stranger: hi You: You know who we are? We're associates of your business partner Marsellus Wallace. You do remember your business partner don't you? Stranger: kids?you know me very wel? You: Good. Looks like me an Vincent caught you boys at breakfast. Sorry about that. Whatcha havin'? Stranger: but i have done my diner Stranger: 1 mins before You: where'd you get 'em? McDonalds? Wendy's? Jack in the Box? Where? Stranger: no,i do it by myself You: I hear you make some tasty burgers. I ain't never had one myself. How are they? Stranger: some rice with meet,you know field rice? Stranger: Egg drop soup and shrimp fried rice You: I can't usually get 'em myself because my girlfriend's a vegitarian which pretty much makes me a vegitarian. Stranger: what a pity You: You know what they call a Quarter Pounder with cheese in France? Stranger: you offen get McDonalds?or someting like that? You: yeah You: but mostly Big Kahuna Burgers Stranger: It can make you fat!the junk foot You: But I do love the taste of a good burger Stranger: i'm Chinese,and you? Stranger: I really love the taste too You: My name's Pitt. And your ass ain't talkin' your way out of this shit. Stranger: my English is poor,sorry You: What does Marsellus Wallace look like? Stranger: Marsellus Wallace ? i know Wallace,who work in NBA You: What country are you from? Stranger: China Stranger: and you? You: ain't no country I've ever heard of. They speak English in China? Stranger: nono,we speak Chinese,such as 你好 You: Describe what Marsellus Wallace looks like! Stranger: thats why my English is poor Stranger: Marsellus Wallace ?whos that Stranger: it's you??! I guess You: You do remember your business partner don't you? You: My name's Pitt Stranger: oh!sorry Stranger: I search the what Marsellus Wallace looks like! at youtube,is that? You: No, No, No, No, let me ask you a question. When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Yellowheads Storage? Stranger: Ive never noticed thatwhat's that? You: You know WHY you didn't see that sign? Stranger: why? You: 'Cause it ain't there, 'cause storing dead yellowheads ain't my fucking business, that's why! Stranger: what's that?you working for it? You: I love you, Honey Bunny Stranger: Bunny?like rabbit? You: Fuck you. Stranger: what a fuck you say! Stranger: dumn Stranger: you know what's the meaning of Chinese"操你妈' Stranger: Do you know? You: Yeah, but do you consider a dog to be a filthy animal? Stranger: just like you,mmhm,I think You: Get the fuck out my face with that shit! Stranger: what a shit You: Oh! Oh! You ready to blow? Stranger: just son of the anus You: Well, I'm a mushroom-cloud-layin' motherfucker, motherfucker! Every time my fingers touch brain, I'm Superfly T.N.T., I'm the Guns of the Navarone! IN FACT, WHAT THE FUCK AM I DOIN' IN THE BACK? YOU'RE THE MOTHERFUCKER WHO SHOULD BE ON BRAIN DETAIL! We're fuckin' switchin'! I'm washin' the windows, and you're pickin' up this nigger's skull! Stranger: blow me?for the anus of a bitch? You: I DON'T KNOW! STOP BOTHERING ME! Stranger: Fuck the motherfucker Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 gratulerer med dagen n4w Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ok, bare lurte siden han ikke kan skrive æ ø å. Han sier at det er pga latskap. XD Grats, n4w! Endret 9. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Latskap? Hvor lat er du da? hehehe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Muligens hytta i dag.. veldig kjedelig, men så er det jo påske... argh Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Finnes ikke no kjipere enn å våkne 08 når man har ferie. Heldigvis, med hardt arbeid og tung innsats klarte jeg å sovne igjen! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Muligens hytta i dag.. veldig kjedelig, men så er det jo påske... argh Først GC og rett hjem til hytta? Stakkar. Hadde personlig aldri greit det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Herlig at ingen kan bestemme over mine ferier. Gjør nøyaktig det jeg vil. Altså sitte inne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 samma her. dvs jeg kjeder meg da, siden jeg ikke får tak i noen kompiser :/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg venter egentlig bare på at bestevenninna mi skal bli ferdig med å se film så vi kan game sammen. Er ikke i form til å dra ut uansett. Men vi skulle finne på noe senere ut i uka, så regner med at jeg er frisk til da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Idag drar jeg en kjapp tur på hytta til dama, skal spise kake med faren hennes, ønsk meg lykke til! (har ikke hilst på han enda) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Håper alt går til helvete, ferchie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg