Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Meg selv + 1 til emergencies. Har sovesofa fra Ikea som kan slås ut til dobbelseng hvis mamma e.l er på besøk en uke. Trenger ikke plass til flere. Er separat kjøkken og bad her såklart. Endret 8. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Flott historie Bytex, kjente en tåre traff kinnet mens jeg leste. Min historie blir bare å fullføre videregående og bo hjemme. Så flytter jeg til Trondheim og begynner på NTNU, går der i 5 år og flytter et eller annet sted og får en datajobb og en eventuell kone. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hei dere som har tenkt dere ut, danse?? Er over 40, men digger samme musikk som de på 20, (med unntak av det mest heavye´) Tips mottas, alle er på ferie, og jeg vil danse Velkommen til forumet schnuppa. RPP-tråden finner du her. Jeg misunner Bytex, fordi han her virker veldig fornøyd med livet sitt (selv om en del av postene hans er ganske bitre). JohansenTurbo: Du burde skifte navn til TurboJohansen. Endret 8. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dæven, litt av en snuoperasjon på Anfield nå.. Fuck Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg er egentlig ikke sur og grinete person, men har en tendens til å være negativ og kan komme ut som surpeis til tider på forumet Og jeg føler meg trygg med livssituasjonen min, så da har jeg det bra. Trygghet er jo det viktigste for oss mennesker. Endret 8. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dæven, litt av en snuoperasjon på Anfield nå.. Fuck Hahaha, sug på den Edge, dere får betalt når dere tror dere er best i verden Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dæven, litt av en snuoperasjon på Anfield nå.. Fuck Hahaha, sug på den Edge, dere får betalt når dere tror dere er best i verden Selv den beste kan ha en dårlig dag.. ..men dritt at det måtte bli i dag.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dæven, litt av en snuoperasjon på Anfield nå.. Fuck Hahaha, sug på den Edge, dere får betalt når dere tror dere er best i verden Selv den beste kan ha en dårlig dag.. ..men dritt at det måtte bli i dag.. I lol'd... Dere er ikke verdens beste lag, selv om dere liker å tro det etter de sinnsyke resultatene den siste tiden, forrige måned var Liverpool verdens beste lag, men ting forandrer seg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 W00T! Mer C.S.I om 20 minutt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Se filmen hos Youtube Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I lol'd... Dere er ikke verdens beste lag, selv om dere liker å tro det etter de sinnsyke resultatene den siste tiden, forrige måned var Liverpool verdens beste lag, men ting forandrer seg Satser på å komme sterkt tilbake på Stamford Bridge om en uke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ville landa på rompa hvis jeg ikke hadde underkroppen full av nåler også, da. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Enkelt. Jeg hadde røska ut nålene så fort jeg ante mistanke om brann (de sitter ikke særlig dypt). Hoppinga er det verre med, etter jeg leste om noen som bomma på luftmadrassen i en eller annen e-avis. Endret 8. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 bah jeg kjeder meg. sitti inne i hele dag prøver å få tak i en kompis men han svaaarer ikke sitter sikkert å nappern ;--< Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Fuglen er offisielt gal link redigert: kan være litt hastighetstrøbbel Endret 8. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som så påskekrimen på TV2 nå? Den var ikke værst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg drikker eggelikør... Så sur er jeg. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kjæresten er på tg, venninnene langt oppe på fjellet, andre bekjente er på fylla. Hva gjør man da? Jo, impulsklipper håret. Wish me luck. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg liker ikke at jenter er skinna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg