n4w Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå var det fult hus gitt. Og jeg som trodde at jeg skulle få ha bursdagen min for meg selv imorgen. :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jägern står nede på kjølerommet og venter på å bli sprettet! Care to join Zlatz? Define:join Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Har en Bitter fra Nøgne Ø stående og vente på meg i kjøleskapet. redigert: Chimpanzees enter into "deals" whereby they exchange meat for sex, according to researchers. Nøgne Ø er kvalitet. De har en skikkelig god mørk engelsk ale, men deres bitter har jeg ikke hatt gleden av å prøve enda. Apropos aper, sjekk her. Jeg fascineres hver gang. Endret 8. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Define:join Mental jäger-shot! Endret 8. april 2009 av aspic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Belgisk pils til kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Damn Skippy! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg er framme hos bestefar. Klarte å sove hele turen. Tok igjen alt jeg ikke sov i natt. Det var sannelig verdt det. Endret 8. april 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Woho! Fattern har spotify nå Gammern selv på 45 sitter der å humrer over hvor genialt det er. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det noen Oslofolk her som blir med på Microbryggeriet i kveld? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hm. Det frister faktisk litt, men tar fort en time å komme seg til by'n dessverre. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 So? Kvelden er enda ung, jeg og kompisen trenger selskap - og, husk det er ikke så ofte at jeg er her i Oslo. Kunne tenkt meg å møtt noen forumfolk når jeg først er her. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå er jeg trondheimsbeboer til vanlig jeg også da Når tenkte dere være på microbryggeriet, og hvor lenge? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fy faen det svensk-øllet her var grymt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå er jeg trondheimsbeboer til vanlig jeg også da Når tenkte dere være på microbryggeriet, og hvor lenge? Tenkte å være til de stenger omtrent og ankomst er 10 minutters gange ca, så når det enn skulle passe for andre passer for oss. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Omg, når jeg blir forkjølet så er det full pakke hver gang. Snørr Tårer Sår hals Hoste Nysing Tett Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Vel, selvfølgelig. Det er jo det som er en forkjølelse. Tårer er riktignok nytt for meg. Endret 8. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vel, selvfølgelig. Det er jo det som er en forkjølelse. Tårer er riktignok nytt for meg. Oh, nytt? Jeg må vel introdusere tårer, da: MVH The Prophet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kjip dag dette her. Har nesten bare hatt negative tanker i dag, og føler angst når jeg tenker på fremtiden. Forhåpentligvis går det over snart. Har vært syk sida lørdag, begynner å bli lei av å være svak og uopplagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg