Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parkering er jo gøy :p

 

Foretrekker å parkere i bygatene her jeg. Parkeringsplasser er skumle, vet jo aldri om man kan stole på at de andre oppfører seg. Siden folk her bruker å finne en parkeringsplass istedet for å lukeparkere bruker det å være mulig å finne en plass.

 

Har og mulighet til å benytte en plass i en bakgård om det er krise. Men det er enda ganske greit å finne ok parkeringsplasser i namsos.

Lenke til kommentar

Her var det slik at de hadde låst inn alle utkjørslene og da jeg skulle kjøre ut andre veien kom det en volkswagen i hundre og helvette som ikke så ut til å stopp som videre tvang med til å rygge. Det resluterte i noe morsomt. Bilen jeg kræsja i var en ford mondeo 2000 modell og den mista store deler av støtfangern bak mens bilen min som er en mazda 323 fra 1986 kun mista litt av plasten på baklykta. Riskoker FTW!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oh shit. Stemmer det. Skulle stikke innom butikken og fikse påskeegg til madammen jeg også... Tar det i samme slengen som jeg skal hente henne :p

Lenke til kommentar
Jepp. De parkerte på plasser som ikke var oppmerka. Klin umilig å komme seg ut. Hadde du sett plassen hadde du garantert falt sammen i fosterstilling og grini. I Namsos er det jo like kaotisk til tider da men i Steinkjer er det faktisk ganke organisert :ph34r:

Yeah, merkelig nok. Orkanger også. Sku ikke tru det, men :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...