Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fy søren hvor nice det var og kjøre scooter !! Jeg kom meg opp en bakke i dag som jeg ikke kom meg opp i går !! ! Fy søren hvor tøft !! Jeg må site på en gang !!! :) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Yiha! Klarte å rygge inn i en bil på Rema! Faen så flink jeg er og takk gud for forsikring og kasko Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Parkering er jo gøy Foretrekker å parkere i bygatene her jeg. Parkeringsplasser er skumle, vet jo aldri om man kan stole på at de andre oppfører seg. Siden folk her bruker å finne en parkeringsplass istedet for å lukeparkere bruker det å være mulig å finne en plass. Har og mulighet til å benytte en plass i en bakgård om det er krise. Men det er enda ganske greit å finne ok parkeringsplasser i namsos. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Her var det slik at de hadde låst inn alle utkjørslene og da jeg skulle kjøre ut andre veien kom det en volkswagen i hundre og helvette som ikke så ut til å stopp som videre tvang med til å rygge. Det resluterte i noe morsomt. Bilen jeg kræsja i var en ford mondeo 2000 modell og den mista store deler av støtfangern bak mens bilen min som er en mazda 323 fra 1986 kun mista litt av plasten på baklykta. Riskoker FTW! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Parkeringsplasser er jo skumle Men låst inn, som i idioter som har parkert slik at det ikke går ann å komme seg ut? :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jepp. De parkerte på plasser som ikke var oppmerka. Klin umilig å komme seg ut. Hadde du sett plassen hadde du garantert falt sammen i fosterstilling og grini. I Namsos er det jo like kaotisk til tider da men i Steinkjer er det faktisk ganke organisert Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 God ettermiddag/kveld. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I has masse DVDer og CDer ^^ Platekompaniet er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I has PS3 og Planet Earth på Blu-Ray (sistnevnte i løpet av kvelden ^^, ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Se så snill pusen min er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Oh shit. Stemmer det. Skulle stikke innom butikken og fikse påskeegg til madammen jeg også... Tar det i samme slengen som jeg skal hente henne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jepp. De parkerte på plasser som ikke var oppmerka. Klin umilig å komme seg ut. Hadde du sett plassen hadde du garantert falt sammen i fosterstilling og grini. I Namsos er det jo like kaotisk til tider da men i Steinkjer er det faktisk ganke organisert Yeah, merkelig nok. Orkanger også. Sku ikke tru det, men Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vil også ha påskeegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vil også ha påskeegg Du har ikke påskeegg i påskeegg i påskeegg! Det har jeg så! HAHA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har påskeegg som venter på meg hjemme, bortgjemt og stas, så jeg må lete ^^ Eneste bra med å komme hjem Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vil også ha påskeegg Du har ikke påskeegg i påskeegg i påskeegg! Det har jeg så! HAHA! *HAHA* Men jeg har fire 4-pakker med kvikk lunsj da. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) I has cola and svenskøl And i has nothing. Share? Edit: Oh, påskeegg. Får det på 17 års dagen min i morgen. Endret 8. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg