Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min unnskyldning for å sitte inne? Har ingenting å gjøre ute?

Å bare stå i sola er ikke akkurat interessant..

W7 funker fjellstøtt for meg, bare man husker å legge inn W7 beta drivere til grafikkort istedet for de gamle driverne. Det meste annet funker med vista-drivere. Men ikke Daemontools eller Alcohol 120%, pga de bruker en spesiell driver for å lage falske dvd-drives, og de gidder ikke støtte beta-versjoner av windows. Men MagicISO funker til det.

Men jeg tok en clean install og fjerna vista fullstendig, da. W7 bruker bare halvparten så mye ressurser som Vista gjorde, så PC'n min er blitt mye "kjappere".

Men du burde kanskje vente på Release Candidate neste måned, siden man ikke kan oppgradere direkte fra beta til RC uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hva er deres unnskyldning til å sitte inne når det er sol ute?

Fordi jeg laster ned MediEvil på PS3n og øh... eh.. Se der er en ØRN! *løper vekk fra spørsmålet om hvorfor jeg ikke kan sitte inne i kveld og spille heller*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Ah MedEvil har jeg gode minner fra PS1..så herlig atmosfære og musikk i det spillet.

Spillte aldri fullversjonen, men demoen ble i alle fall slitt ut. Skummelt spill den gangen, men håper det er like flott som jeg husker det ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Fy søren hvor nice det var og kjøre scooter !! :D

Jeg kom meg opp en bakke i dag som jeg ikke kom meg opp i går !! :) !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...