Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bli med neste år, Mimirdust1. <3 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Argh. Nå sto jeg opp ja. Tett i hele trynet og vondt i huet. Dritt at jeg skulle være i sånn form i påska når jeg for en gangs skyld har planlagt hyttetur. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bli med neste år, Mimirdust1. <3 Skal. Men..stikker nå. Snakkes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Min unnskyldning for å sitte inne? Har ingenting å gjøre ute? Å bare stå i sola er ikke akkurat interessant.. W7 funker fjellstøtt for meg, bare man husker å legge inn W7 beta drivere til grafikkort istedet for de gamle driverne. Det meste annet funker med vista-drivere. Men ikke Daemontools eller Alcohol 120%, pga de bruker en spesiell driver for å lage falske dvd-drives, og de gidder ikke støtte beta-versjoner av windows. Men MagicISO funker til det. Men jeg tok en clean install og fjerna vista fullstendig, da. W7 bruker bare halvparten så mye ressurser som Vista gjorde, så PC'n min er blitt mye "kjappere". Men du burde kanskje vente på Release Candidate neste måned, siden man ikke kan oppgradere direkte fra beta til RC uansett. Endret 8. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bli med neste år, Mimirdust1. <3 Skal. Men..stikker nå. Snakkes. Kos deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne når det er sol ute? Fordi jeg laster ned MediEvil på PS3n og øh... eh.. Se der er en ØRN! *løper vekk fra spørsmålet om hvorfor jeg ikke kan sitte inne i kveld og spille heller* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ah MedEvil har jeg gode minner fra PS1..så herlig atmosfære og musikk i det spillet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har to rearmer igjen før jeg uansett er nødt til å reinstalere, kansje for mye å håpe på rtm innen det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Daemon Tools har i alle fall mistet meg som bruker. Virual CloneDrive har tatt over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Den har jeg ikke hørt om..teste det da. MagicISO er jo shareware. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 CloneDrive er jo en gammel klassiker Husker at det var en periode der CloneCD var istand til å kopiere kopisperrer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ah MedEvil har jeg gode minner fra PS1..så herlig atmosfære og musikk i det spillet. Spillte aldri fullversjonen, men demoen ble i alle fall slitt ut. Skummelt spill den gangen, men håper det er like flott som jeg husker det ^^, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Leide det hver gang vi var på besøk hos farmor i byen, ingen som solgte PS-spill der jeg bodde. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da reiser vi videre nordover og sannsynligvis er jeg framme om 3 timer! På gjensyn! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da reiser vi videre nordover og sannsynligvis er jeg framme om 3 timer! På gjensyn! Du gjør meg kvalm dood. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 GREAT!! Mamma har kastet hentelappen til brillene mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fy søren hvor nice det var og kjøre scooter !! Jeg kom meg opp en bakke i dag som jeg ikke kom meg opp i går !! ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 er jeg lat siden jeg enda ikke har tatt på meg en t-skjorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg