Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da har jeg rydda, støvsugd soverommet, kjøkkenet, stua, vaska komfyret både oppå, bak og på sidene. Vaska kjøkkenbenken, badet (inklusivt dassen) og dusjen. Sier meg fornøyd nuh. Har du fått AIDS? Sånne über utvaskninger er jo lite vits, imunforsvaret må ha litt å bryne seg på. :!: Imunforsvaret mitt har nok med å holde styr på meg når jeg er på jobb. Så jeg føler litt at det burde få slappe av litt nå på fritia ^^, Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) mangler bare å hente melk jeg nå så blir detta bra ( og ja jeg glemte at jeg satte ned størrelsen på bildet drastisk men gidder ikke endre ) Edit: det er egg og bacon, pluss kaffe og snart melk Endret 8. april 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hm. Har virkelig Vista blitt så bra? I det siste månedene er det kun strømbrudd og hardwareoppgraderinger som har fått meg til å reboote. 8GB minne blir kos. *reboote* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sånn, da mellomlandet vi hos Tante. Bare 3-4 timer igjen nå. Jeg har sovet meg gjennom hele 6-7 timer hittil. Fantastisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg oppgraderte til W7 7068 nettopp (tok en halvtime) og det funka fint så jeg er fornøyd..leste at man bør kjøre clean install når man legger inn RC som kommer i neste måned (eller upgrade fra Vista) fra en MS-blogg. Gjør ikke så mye, har ikke brukt W7 så lenge at å ta clean install er noe kriiiiise. Endret 8. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne når det er sol ute? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne når det er sol ute? Det pøsregner. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne når det er sol ute? Det er overskyet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lurer på om det blir vista 7 etterhvert her. Betaen lastet ned fra microsoft fungerte dårlig, men mye har vel skjedd siden da. Smågal: gråvær, kaldt og litt vind her. Hva er DIN unnskyldning siden det er sol ute hos deg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er ikke SÅÅ flott, altså. Jeg sitter og fryser og lurer på hva i all verden jeg skal bruke fire dager på dataen på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Min unnskyldning, tjaa.. Jeg skal ut og spille fotball kl 17.00 da, så jeg har lov og forumhore til det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) HB: Men...alle de koselige menneskene. Endret 8. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg sitter hjemme på mitt varme rom i joggebukse og chillern ^_^ trur ikke jeg gidder å dra på tg mer faktisk. vært der 2 ganger, og det er ikke så kjeeeeeeeeempe kult. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Man ser jo igjen mange man ikke ser så ofte da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vil oppleve TG.. men gidder lizzm ikke dahh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg