Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antok nesten at lenken hadde vært der "for alltid", jeg er god på å ikke lese signaturer.

 

Jeg spiller ja, men det går en stund mellom hver gang.

 

Hmmm... lurer på hvor jeg har kortene mine hen jeg. Ligger sikkert hjemme hos opphavet.

Har ikke spilt med kort på en evighet. Ble en del online, men droppa det etter å ha regnet på hvor mye jeg hadde svidd av der :ermm: Det var ikke lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Oh god. Noen redd meg! b-real er verre enn moren min e_e. Jeg er syk, så han prakker på meg strømpebukser, lue, votter, skjerf (selv om jakken går laaangt opp) osv osv.

 

Mødre og bi-ril vet som oftest best om å ta vare på pjuskeluska si vettu ;)

Lenke til kommentar
Oh god. Noen redd meg! b-real er verre enn moren min e_e. Jeg er syk, så han prakker på meg strømpebukser, lue, votter, skjerf (selv om jakken går laaangt opp) osv osv.

Haha, innrøm at du liker det. ^^

 

Jeg skal til Hamar i dag, men ikke på grunn av TG, på grunn av mormor. Det er alltid så avslappende å være der. God middag hver dag, kaffe og kaker (sikkert godteri også nå som det er påske) hver dag, snakker mer med familien, også er mormor genial på mange måter. Det blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da har jeg rydda, støvsugd soverommet, kjøkkenet, stua, vaska komfyret både oppå, bak og på sidene. Vaska kjøkkenbenken, badet (inklusivt dassen) og dusjen. Sier meg fornøyd nuh. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...