fargoth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan er ølsalget i Oslo nå i påska?Noe høyere enn resten av året på grunn av høytiden, men allikevel lavere enn det historiske gjennomsnittet. Mye skylles nok finanskrisen og den påfølgende reduserte kjøpekraften til konsumentgruppen, og det er nærliggende å tro at det vil bli relativt lave kvartalstall for hele industrien i god tid fremover. Det er ikke ølsalg på helligdager, dvs fra og med Torsdag 9 til og med mandag 13, ekskludert påskeaften, lørdag 11. Påskeaften er det ølsalg frem til 15.00. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva med å gi ut forumkaféen som ukeblad? Det hadde jeg kjøpt hvertfall... Ehm. Virkelig? *bzing* Takk! For både fnis og info. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 gawd jeg er trøtt som fy nå. sovner nesten stående og sittende og hva faen. jeg må aktivisere meg de siaste to timene for å ikek sovne. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 God Morgen! Skal bare innom kafèen å si hade til de folka som er her, fordi nå drar jeg til Danmark! For håpe dere klarer dere fint uten meg! Hade! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 hadebra, jeg drar mot grong om 2 timer bare. bare å holde sge våken så jeg kan sove i bilen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 det begynner sannelig å bli lyst ute. bare halvannen time så er vi på vei. fyfaen så vondt jeg har i magen, har ikke spist på svært lang tid. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 da har jeg durset og pakket ALT og nå er det ikke en driiiiiiit å gjøre fram til 8 bortsett fra å vente og ete :/ HVOR ER ALLE SAMMEN. FORUMET ER TOMT. MSN ER TOM TOM TOM Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 ingen her enda nei. folksa har våkna og vi har fått alt i bilen snart. er bare å kjøre avgårde. savn meg i 12 timer! FRIPPELPOST HELLYEAH KTHXBAI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tittitt Programvare... *vinke til kisen som allerede har reist* Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå som han er borte.. Det er digg å bli kvitt ham, eller hva folkens? hæ? hæ? /barneskole Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 God morgen alle sammen, vil bare ønske dere en fin dag! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tusen takk! Ha en fin dag du også Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har ikke dere to ferie? Kom dere i seng! Er bare oss arbeidsfolk som skal være oppe på denne ukristelige tida. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tusen takk! Ha en fin dag du også Takk for det Har ikke dere to ferie? Kom dere i seng!Er bare oss arbeidsfolk som skal være oppe på denne ukristelige tida. Jo, men jeg er syk og klarer ikke å sove lenger da.. skal i stallen snart uansett =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Husj med seg. Her skal det drikkes kaffi og "jobbes". Halv dag har vi også i dag vistnok. ^^, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg skal til Sverige om 1 time og handle tom Ica Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det harryhandelen i dag btw? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Her skal det drikkes kaffi og "jobbes". O'yes. (bortsett fra at jeg må jobbe, ikke bare "jobbe". mongofolk som lager shitloads med arbeid for meg rett før påske, når jeg i tillegg drar til Kina før den er over) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei Er nok i mårra at det skal være "Harryhandel" dag. Men jeg drar i dag slik at jeg slipper 400 timer med kø, overvektige Norske kjeringer med 40 unger og parkering langt borti faen fordi det er fult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg