fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "You just destroyed a building!" Die Hard er kongen av sin sjanger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så akkurat "The Exorcism of Emily Rose" igjen. Det sto at den er basert på en sann historie, så jeg sjekka litt på nettet: hørtes ut som angry german kid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Trallalla....jeg har vondt i ryggen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Trallalla....jeg har vondt i ryggen. Kan få massasje av meg. Lurer på om jeg skal poste noen bilder av gårsdagen, jeg. Waz niiice. Endret 7. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hva er dette MSN-tullet? Har ikke tenkt til å trykke på linken... EDIT: Linken er da valid (har ikke personlig testet den), flere som har fått den. Mystisk. Kanskje de tok feil av første og syvende april.. Endret 7. april 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lurer på om jeg skal poste noen bilder av gårsdagen, jeg. Waz niiice. Lekte dere med den nye realdoll'en igjen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lurer på om jeg skal poste noen bilder av gårsdagen, jeg. Waz niiice. Lekte dere med den nye realdoll'en igjen? Mulig e_e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lurer på om jeg skal poste noen bilder av gårsdagen, jeg. Waz niiice. Lekte dere med den nye realdoll'en igjen? Mulig e_e Hvorfor inviterte du ikke meg og Lars? Er ikke vi gode nok kanskje? Er det tissen til Lars som er for stor? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Er det tissen til Lars som er for stor?...neppe.. oh wait. Endret 8. april 2009 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå er det like før jeg krever at vi skal sammenligne i RPP. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kunne sikkert ha gjort det men...jah...har en sånn teit tittel under navnet mitt som jeg har fått av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg og Prophet er med. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg og Programvare er med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da kan vi få damene til å sammenligne rumpene våre sine der i stedet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da jeg og Lars postet bilde av rumpene våre ble det slettet før vi rakk å blunke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Do ittt. Jeg stikker i dusjen, er ikke lenge til avreise nå! Snakkes seinere i dag, peepz. Ha det bra så lenge, gleder meg til å se bilder i RPP. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ha det bra, frøken Bryster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da jeg og Lars postet bilde av rumpene våre ble det slettet før vi rakk å blunke. Det er fordi det skal liksom være mulig å kjenne i folk på bildene. Står så i førstepost hvertfall. Og vi tok ikke med ansiktet. Men min står der vel fortsattt. Den jeg postet etterpå. Da tok jeg også med et bilde av trynet mitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da jeg og Lars postet bilde av rumpene våre ble det slettet før vi rakk å blunke. Jeg kan ta et nytt et jeg Do ittt. Jeg stikker i dusjen, er ikke lenge til avreise nå! Snakkes seinere i dag, peepz. Ha det bra så lenge, gleder meg til å se bilder i RPP. Du tenker feil, du skal ta bilder og forberede til oss i dusjen liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg