Datasmurf Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil også på forumtreff på badeland : < Bare synd at jeg er hyperallergisk mot klor, var i alle fall det på grunnskolen, svømmetimene var et helvete -_- Fikk ikke lov til å skippe de heller, selv om legene mente det var best ... Oh well, denne colaen var god, den vil ikke erstatte Coca-Cola, men jeg kommer til å kjøpe mer av den om jeg finner den på andre butikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil også på forumtreff på badeland : <Bare synd at jeg er hyperallergisk mot klor, var i alle fall det på grunnskolen, svømmetimene var et helvete -_- Fikk ikke lov til å skippe de heller, selv om legene mente det var best ... Oh well, denne colaen var god, den vil ikke erstatte Coca-Cola, men jeg kommer til å kjøpe mer av den om jeg finner den på andre butikker. Hvis legene mente det var best, hvorfor gav de deg ikke lege erklæring? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg hadde det. Gjett hva gym/svømmelærern gjorde med den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mekka en megajoint med den og tvang deg til å holde pusten på fem meters dyp i et kvarter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 I wish, nei, de tok den og sa ikke noe mer om den. Dum som jeg var, protesterte jeg ikke noe på det, men fikk etter ørtogførti år lov til å bruke dykkermaske da, så jeg kunne se hvor jeg svømte, de ble vel lei av at jeg svømte rundt og inn i folket eller inn i kanten eller noe. Øynene var så opphovna og røde og svei sånn at jeg uansett ikke så noe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Heisann alle der ute. Lenge siden sist jeg skrev her gitt. Det går i perioder for min del. Skjer det no gøy? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Datasmurf er gravid i fjerde måne Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kult! Jeg skal i Dyreparken (i Kristiansand) på torsdag med noen venner. Det blir nok koselig! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Folkens! Har dere forslag til film jeg kan se på ferga imorgen ? (turen tar ca 2 timer) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hei folkens Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Folkens! Har dere forslag til film jeg kan se på ferga imorgen ? (turen tar ca 2 timer) SANTUM OF BORIS hei folkens god aften Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg har en flott dag, har alle andre det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg hadde en flott dag fram til 22:01 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaha? Hvorfor har du det ikke flott nå? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hvordan sier man "batteriet gikk ut" på engesk? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 The battery went flat/empty? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 det var det jeg også svarte til hun som spurte meg Jaha? Hvorfor har du det ikke flott nå? dama dro og jeg skal være våken i 10 timer til Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Løsning: Gå å legg deg. Uaktuelt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Løsning: Gå å legg deg. Uaktuelt, vi har bestemt at vi skal døgne. Men ellers hadde din løsning funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg