Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skarstad, deg om det. Jeg har 4-5 filmer med ham, og liker alle sammen godt. Jeg ser frem til å sitte i senga mi med sjokoladeis mens maskaraen renner nedover kinnene mine og skaper sorte striper Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror ikke jeg kan takle dette edru.Først John Stewartog nå Heath. So much for edru-uke... What!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 John Stewart er død Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 legger meg nå folkens...natta Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jøss. Kjendisene bare døøør. XD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jøss. Kjendisene bare døøør. XD It is not me Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 La dem dø. Pia Haraldsen next plix! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Pia Haraldsen next plix! /signed Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Third. Der har du en jeg gjerne vil bli kvitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kan si meg enig i at Pia kan ta repern. Det hadde ikke brydd meg mindre Og kongefamilien også, når vi først er i gang. Brad Renfro døde visst for rundt en uke siden. Dævver som fluguer jo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Brad Renfro døde visst for rundt en uke siden. Dævver som fluguer jo Kanskje det er sant det de sier om kjendiser som dør i tre'ere? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skjønner ikke at folk vil bli kvitt Pia Harladsen. Hun er jo ekstremt dyktig på det hun driver med og lyser opp hverdagen min når jeg ser henne. Go Pia! Hallo forresten! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg syns Pia Haraldsen er noe av det mest irriterende på norsk TV, sammen med Linn Skåber, Petter Nome, gjengen fra Senkveld, NRK-humor (Eia, Antonsen, Thoresen etc), Fredrik Skavlan (takk noen høyt der oppe for at han ikke er på TV mer, dog arvtakeren hans er ikke det minste bedre ><), Ivar Dyrhoff og Dorthe hva hu nå enn heter, utgjør hu en gjeng med skremmende irriterende mennesker som gjør at jeg forlater rommet med en gang kommer på kopekassa foreldra mine er i zombie-mode foran hele fredags- og lørdagskvelden. *nære intenst hat mot* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg syns Pia Haraldsen er noe av det mest irriterende på norsk TV, sammen med Linn Skåber, Petter Nome, gjengen fra Senkveld, NRK-humor (Eia, Antonsen, Thoresen etc), Fredrik Skavlan (takk noen høyt der oppe for at han ikke er på TV mer, dog arvtakeren hans er ikke det minste bedre ><), Ivar Dyrhoff og Dorthe hva hu nå enn heter, utgjør hu en gjeng med skremmende irriterende mennesker som gjør at jeg forlater rommet med en gang kommer på kopekassa foreldra mine er i zombie-mode foran hele fredags- og lørdagskvelden. *nære intenst hat mot* Hva? Skåber, Eia, Antonsen? Blasfemi! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Når du blir stor vil du forstå at folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Underpants, i mine ører og øyne er de irriterende og kjedelige og jeg liker ikke humoren deres for fem flate øre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Underpants, i mine ører og øyne er de irriterende og kjedelige og jeg liker ikke humoren deres for fem flate øre. Jeg respekterer det, men jeg er bare så glad for at Skåber tok over for hun Anne-Kath(elns). Jeg tror vi bare må være enige om å være uenige. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der.. Endret 22. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) EDIT: Åja. Endret 22. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der.. Massasjetime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg