Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flabba: Morsom den da. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flabba: Morsom den da. haha jo takk... den er drit stygg:P eneste som liker den er min mor:P Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flabba, den var jo fin den Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flabba, den var jo fin den haha... får strikke matchende genser til deg å Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Husker jeg skulle strikke genser til katten min i barnehagen med sånn liten veveting. Det tok jo så klart uendelig lang tid med mine strikke/veve ferdigheter så når jeg slutta i barnehagen spurte jeg om jeg kunne låne den med meg en uke eller to for å bli ferdig. Skal ikke se bort ifra at den ligger dypt inne i et kott fortsatt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Husker jeg skulle strikke genser til katten min i barnehagen med sånn liten veveting. Det tok jo så klart uendelig lang tid med mine strikke/veve ferdigheter så når jeg slutta i barnehagen spurte jeg om jeg kunne låne den med meg en uke eller to for å bli ferdig. Skal ikke se bort ifra at den ligger dypt inne i et kott fortsatt. haha... jeg strikka hele genseren på 2dager. ble plutselig en jævel på strikking:P Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Haha, og jeg brukte (hvor mange år?) på en 15cm lang genser til en katt? En ting er ganske sikkert: Veving/strikking har aldri vært og vil sansyneligvis heller aldri bli min greie. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg har en strikka lue jeg fikk av ei på skolen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Helt merkelig dag dette. Oh well. Tid for å levere noen quester. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://www.dagbladet.no/kultur/2009/04/07/570989.html :!: DET kaller man totalslakt det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://www.dagbladet.no/kultur/2009/04/07/570989.html:!: DET kaller man totalslakt det! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan går det ann å finne på så mye galt når man designer en bil? Daihatsu Rocky '97 - Følgende er IKKE standardutstyr: -lyddemping. man skal ikke høre motoren. motoren skal ikke overdøve dekkstøyen fra store piggdekk. her feiler den grundig på begge punkt. -høyttalere. smaaart å ha hull til høyttalere ca. midt i lasterommet slik at man kan fylle med noe billig ræl. plasseringen samt totalt fravær av lyddemping gjør det umulig å få brukbar lyd, man kan knapt høre de ved normalt volum. -store nok speil. bilen er stor - men speilene matcher ikke. -abs. greit nok nå som veiene er bare. Tre ting har de fått til rett: -evighetsmaskin av en tohatsumotor som bare går og går, slik at makkverket av en bil kan irritere flere eiere i mange hundretusen km. -utseendet. den så ikke så billig ut i sin tid. fremdeles appelerer den til de som vil ha en halvstor 4wd uten å betale mer enn for en liten tullebil -prisen. var billig ny, holder seg forholdsvis bra fordi den har nevnte motor og mye toyotadeler, dermed potensiale for å irritere mange eiere. Høres jeg negativ ut? JA! Det var ikke en fornøyelse å kjøre 15-ish mil med en slik + henger for å hente ei seng. Man skal ikke få hodepine av lyd og risting fra en bil når man holder fartsgrensene og kjører på normale veier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://www.dagbladet.no/kultur/2009/04/07/570989.html:!: DET kaller man totalslakt det! Det som overrasker meg etter en slik slakt, er at han faktisk får terningkast 2. Hva trekker opp fra 1 er nå jeg nysgjerrig på. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://www.dagbladet.no/kultur/2009/04/07/570989.html:!: DET kaller man totalslakt det! Og velfortjent er det også. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan går det ann å finne på så mye galt når man designer en bil? Daihatsu Rocky '97 - Følgende er IKKE standardutstyr: -lyddemping. man skal ikke høre motoren. motoren skal ikke overdøve dekkstøyen fra store piggdekk. her feiler den grundig på begge punkt. -høyttalere. smaaart å ha hull til høyttalere ca. midt i lasterommet slik at man kan fylle med noe billig ræl. plasseringen samt totalt fravær av lyddemping gjør det umulig å få brukbar lyd, man kan knapt høre de ved normalt volum. -store nok speil. bilen er stor - men speilene matcher ikke. -abs. greit nok nå som veiene er bare. Tre ting har de fått til rett: -evighetsmaskin av en tohatsumotor som bare går og går, slik at makkverket av en bil kan irritere flere eiere i mange hundretusen km. -utseendet. den så ikke så billig ut i sin tid. fremdeles appelerer den til de som vil ha en halvstor 4wd uten å betale mer enn for en liten tullebil -prisen. var billig ny, holder seg forholdsvis bra fordi den har nevnte motor og mye toyotadeler, dermed potensiale for å irritere mange eiere. Høres jeg negativ ut? JA! Det var ikke en fornøyelse å kjøre 15-ish mil med en slik + henger for å hente ei seng. Man skal ikke få hodepine av lyd og risting fra en bil når man holder fartsgrensene og kjører på normale veier! Da burde kanskje kjøper av bilen vurdert de negative konsekvensene litt mer før kjøp. Særlig fravær av lyddemping reduserer nok kostnaden ganske mye, man får ikke alltid i både pose og sekk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da var man ferdig med kjøring for idag. Takk gud for gamledamer som holder 20 i 60-sona Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Morsomt det vel? Endret 7. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg