Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ikke quote bildet så man ser det flere ganger da smarten Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Eller legg det i en spoiler Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja, greit, hold kjeft nå folkens Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Charlie the unicorn NOOOOOOO !!!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja, greit, hold kjeft nå folkens Slapp av, søta. Skal du overleve her må du le med dem, eller le når du tar igjen med samme mynt. Eventuelt rapportere. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stakkars Sunniva blir offended. Skjerp dere folkens. *pjuske på sunniva* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stakkars Sunniva blir offended. Skjerp dere folkens. *pjuske på sunniva* Pjuske på meg da? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stakkars Sunniva blir offended. Skjerp dere folkens. *pjuske på sunniva* Sier DU som startet det hele. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stakkars Sunniva blir offended. Skjerp dere folkens. *pjuske på sunniva* Sier DU som startet det hele. Burn Programvare Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stakkars Sunniva blir offended. Skjerp dere folkens. *pjuske på sunniva* Sier DU som startet det hele. beklager Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stakkars Sunniva blir offended. Skjerp dere folkens. *pjuske på sunniva* Sier DU som startet det hele. haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ooooooh -> Saeco espressomaskin... Nå ble det plutselig dilemma om jeg skal kjøpe PS3 likevel. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ooooooh -> Saeco espressomaskin... Nå ble det plutselig dilemma om jeg skal kjøpe PS3 likevel. Aaaahh, give.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skjer med at det er så lite liv her om dagen da? Stinker påskeferie men... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ganske så stille nå ja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 folk pakker til tg og sånt jeg sitter hjemme og venter på kjæresten og så skal jeg nok kjøpe meg santum of boris eller hva den nå heter, på blu-rei Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fordi alle døde av latter på grunn av homer bildet mitt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg våknet også nå. Sov fantastisk. Ingen som vekka meg på grusomme måter, inge absurde drømmer og ingen smerter lenger. Jeg hadde en absurd røm. Måtte steppe inn for Britney på et moteshow, altså måtte se helt lik ut og gå rundt i Bergens gater (ja, det var der det var motevisning), fakitisk innimellom er de bygger bybanen, så måtte ta masse "snarveier". Og så plutselig var jeg på et hotell og forhandla med en annen hotelleier om å kjøpe hotellet hans. Og Ida (Lillium) jobba på hotellet mitt, men plutselig måtte vi lete etter ei kjerring som jeg har gått i klasse med. som var forsvunnet. Lette på hotell rommene, under senga, osv. Så var det noen som så ut vinduet og så at hun hang i et tre langt der nede. Ooooooh -> Saeco espressomaskin... Nå ble det plutselig dilemma om jeg skal kjøpe PS3 likevel. Selvfølgelig kjøper du PS3! edit: Skrevet av Anfall som glemte at hun ikke var logget inn med egen bruker. Endret 7. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Valget var nok allerede tatt før jeg så ekspressomaskinen. Samtidig blir det nok Street Fighter IV tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg