Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Heldig! Hva skal du der, og hvor i Danmark? Fredrikshavn, ned å besøke slekta Er det noen som ser på TV Norge nå? Endret 7. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sunniva juicen var "cheap" og Åå? Da har vi ialefall samme prisnivå, jeg og den 12 kroner ? Noe sånt ja I can haz? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Heldig! Hva skal du der, og hvor i Danmark? Fredrikshavn, ned å besøke slekta Er det noen som ser på TV Norge nå? Gøy =D kos deg masse! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blast! Skal ut å hjelpe fatter'n med å skifte dekk... UTEN LØNNING! what? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har kjøpt Sunniva for noen kroner før. Meget godt. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sunniva juicen var "cheap" og Åå? Da har vi ialefall samme prisnivå, jeg og den 12 kroner ? Noe sånt ja I can haz? Meg eller juicen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *notere ned at Sunniva er billig til neste gang jeg drar til Stord der broren min bor, i tilfelle jeg vil ha det gøy* Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har kjøpt Sunniva for noen kroner før. Meget godt. Ikke sant, der ser dere folkens Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Meg eller juicen? Begge? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *notere ned at Sunniva er billig til neste gang jeg drar til Stord der broren min bor, i tilfelle jeg vil ha det gøy* Du kan godt nevne det for broren din og Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *notere ned at Sunniva er billig til neste gang jeg drar til Stord der broren min bor, i tilfelle jeg vil ha det gøy* Du kan godt nevne det for broren din og Han som bor der, eller Samebror x) Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *notere ned at Sunniva er billig til neste gang jeg drar til Stord der broren min bor, i tilfelle jeg vil ha det gøy* Du kan godt nevne det for broren din og Han som bor der, eller Samebror x) Han som bor her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *notere ned at Sunniva er billig til neste gang jeg drar til Stord der broren min bor, i tilfelle jeg vil ha det gøy* Du kan godt nevne det for broren din og Han som bor der, eller Samebror x) Han som bor her Hah, will do x) send meg adresse på PM da xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 men i helvette... "this game is currently unavailable" skal da kunne spille det når jeg føler for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg