Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 LOL! Mente du å si at jeg drikker Sunniva juice nå ? Du er en syk mann programvare! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Var derfor jeg hørte med Program, ville ikke bli stemplet som pssssyk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 bajs, jeg fikk ikke jobben på rimi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da slipper du ihvertfall og hvere "ALLTID BILLIG" :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Var derfor jeg hørte med Program, ville ikke bli stemplet som pssssyk Vi er alle spesielle Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 bajs, jeg fikk ikke jobben på rimi Ta deg et glass med Sunniva så går alt bedre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) haha ja, men jeg trenger sommerjobb og fikk ikke fordi jeg kanskje drar til danmark til høsten, eller andre steder i norge langt unna. Edit: har bare vanlig appelsinjuice :o Endret 7. april 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Verdensmester i lassokasting er kåret! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Edit: har bare vanlig appelsinjuice :o Blast! *Løp til rimi å kjøp!* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 på den gode siden var jeg ute med ei veninne i går og spillte biljard, prata masse og gikk litt rundt blir kanskje pizza i kveld. wooh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Verdensmester i lassokasting er kåret! Han har samme fornavn som meg ! Jeg føler at dette blir ei god påske. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 haha, jeg som aldri gjør lekser sitter faktisk og skriver en bok rapport nå midt i ferien, litt stolt *applaus* Bra at du prøver å få litt orden på livet ditt ihvertfall Ja, hvorfor ikke Bra Sunniva! =D "apelaus" :!: Bra at man får gjort noe Ps: Jeg skriver så mye dumt Ja, er i ferien man får gjort alle kjedlige ting, for da er det ingenting annet å gjøre på =p Da slipper du ihvertfall og hvere "ALLTID BILLIG" :!: Noen er bare born to be cheap vettu Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sunniva juicen var "cheap" og Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om 24 timer er jeg i Danmark! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sunniva juicen var "cheap" og Åå? Da har vi ialefall samme prisnivå, jeg og den Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da slipper du ihvertfall og hvere "ALLTID BILLIG" :!: Noen er bare born to be cheap vettu Hmm... Ja, noen er vel det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) det er jeg kanskje til høsten også! jo også mellomlander jeg i danmark når jeg skal til japan Edit: sikta til danmark over her. Endret 7. april 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om 24 timer er jeg i Danmark! Heldig! Hva skal du der, og hvor i Danmark? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sunniva juicen var "cheap" og Åå? Da har vi ialefall samme prisnivå, jeg og den 12 kroner ? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sunniva juicen var "cheap" og Åå? Da har vi ialefall samme prisnivå, jeg og den 12 kroner ? Noe sånt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg