theresaaa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Se to ep. HIMYM og legg deg. Hvordan gikk revytingen? (om jeg ikke husker feil) Agreed! Den gikk helt uberomgfantastisk, to siders oppslag i lokalavisa, bildespesial på nettet, og hittil har jeg kommet over 17 blogger hvor de beskriver det som den beste revyen de noen gang hadde sett. De fleste av dem var 15, men jaja. FANTASTISK! :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 men da fant jeg ut at det bare er å legge seg. nattz Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den gikk helt uberomgfantastisk, to siders oppslag i lokalavisa, bildespesial på nettet, og hittil har jeg kommet over 17 blogger hvor de beskriver det som den beste første revyen de noen gang hadde sett. De fleste av dem var 15, men jaja. FANTASTISK! :!: Fixed! Men grattis med det. Velfortjent ferie nå håper jeg. Og god natt folkens, klokka har visst blitt nok. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Åh fy søren!Skjult var skambra! Jeg gir'n 5 av 6, men om folk stoler på min dømming når det kommer til film får være opp til de. Lol, den var kjedelig. Hva var vitsen med svensken?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Åh fy søren!Skjult var skambra! Jeg gir'n 5 av 6, men om folk stoler på min dømming når det kommer til film får være opp til de. Lol, den var kjedelig. Hva var vitsen med svensken?? Spoileralert ;P Hu var der fra gamletida, så du ikke bildet han kyssa? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jo, men hadde da ikke inspill på historien? Er trøtt nå, så jeg husker ikke alt helt klart. STØRSTE SPOILER Peter og Joner var samme? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 så gleder dere til tg da ?? . Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Ja jeg sitter å øver meg på å være våken. Døgnrytmen min har vært helt på trynet i det siste, så hurra for tg ! Endret 7. april 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nei fydda! Jeg våkna 30 minutt før alarmen idag. Passe greit siden jeg da fikk pakka ned det siste før jeg drar i formiddag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 snart ferdi med skift og sove tid for meg i vertfall , på tide . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 så gleder dere til tg da ?? . Jaaaa. I can't wait to get on the road again. Snart bare pc-en og hygieneartikler igjen å pakke sammen. Og det er jo selvfølgelig slikt man tar sist. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaaaa. I can't wait to get on the road again. Det minner meg på en god vits: Did you hear that Willie Nelson died? He was playing on the road again. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Haha! Herlig! Nå blei jeg plutselig veldig våken igjen. Og jeg som tenkte jeg skulle legge meg etter å ha pakka ned klær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 :!: Oppe og tilsynelatende opplagt etter 14 timers søvn, så god morgen folks. =) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som har tenkt til å prøve å komme først inn på TG ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 De har vel det, tenker jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaja... Camping er ikke tillat! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 O noes. Det er tirsdag allerede :O Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Snowboard today, my love has come again. The board stands for lorn, a symbol of the dawn. Snowboard today, it seems a common sight, but people having skis, don't know the reason why. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du suger sondre! Twintip snowblades FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg