Stoop kid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som vil ha sjokolade?! Første til å sende meg PM får en julenisse! Clever. Jeg burde kanskje gjøre noe lignende. Får så lite PMs at jeg blir overraska hver gang jeg ser grafikken sprette opp når jeg går inn på siden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nesten en time uten at noen poster. Jeg er litt bekymra. DNFK er alltid øverst på "mine innlegg". Skummelt stille her Folk som er på ferie, det som er grunnen til at det er litt tamt? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nesten en time uten at noen poster. Jeg er litt bekymra. DNFK er alltid øverst på "mine innlegg". Skummelt stille her Folk som er på ferie, det som er grunnen til at det er litt tamt? Det er nok grunnen ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Synes det er skummelt at de nye som er over meg er mer aktiv enn kjernen... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Evt. at enkelte har blitt brutalt overfalt og slått i søvne av meget myke sofaer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Evt. at enkelte har blitt brutalt overfalt og slått i søvne av meget myke sofaer. Da er jeg et potensielt offer Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er 327 stykker i komplett kveldshysteri tråden, kanskje derfor det er så stille her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 What er det en tråd som har stjelt brukere herifra...! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Åh fy søren!Skjult var skambra! Jeg gir'n 5 av 6, men om folk stoler på min dømming når det kommer til film får være opp til de. Lol, den var kjedelig. Hva var vitsen med svensken?? Endret 6. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 fyfaen, det var ikke få der heller nei. sitter og lurer på om jeg skal ta køya jeg. har ikek sovet ordentlig på noen døgn nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor har du ikke det, Chris? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 440 stykk der nå! GTFO! Den tanken med køya var en fin idé Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan si meg enig der, gitt. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, mat om 12 minutter. Har en film jeg har SKIKKELIG lyst til å se, men den er to timer lang. Kan også se så mange episoder av How I Met Your Mother jeg vil, de er på twenty-something minutter. Kunne vært fint å legge seg etter mat og en episode, men har skikkelig lyst på film også. Eller noen episoder til. Hm, og hvor har mamma gjemt brusen fra broren min? Sukk, nattlige dilemmaer er de verste. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Se to ep. HIMYM og legg deg. Hvordan gikk revytingen? (om jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 440 stykk der nå! GTFO! Den tanken med køya var en fin idé Da iverksetter jeg den tanken, natta folkens! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor har du ikke det, Chris? Drømte masse syke ting der jeg sov de to siste nettene, og tok mange timer før jeg sovna, så lå på senga og tenkte alt mulig og bekymra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg