Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Du burde vært med på nettdebatten Lars Noen som har lyst på sjokolade? Fant ei eske full av freia julesjokolade i skapet mitt Endret 6. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gøy 8GB med helt ok ddr2 til under 700,- inkludert frakt fra komplett Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gøy 8GB med helt ok ddr2 til under 700,- inkludert frakt fra komplett Deilig.Med slike mengder kan du vurdere å virtualisere et helt OS direkte i RAM. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nja, skeptisk! Sliter med 4gb, idler på 3GB brukt. Greit, virtuell filserver drar opp litt, men alikevel. Vista liker ikke å ha lite ledig minne. Sirup er ikke gøy. Lurer på om jeg får solgt videre 4x1GB for ett par hundrelapper til lillebror? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde en hatt penger så skulle en ha gjort det samme. Nei vent, jeg trenger DDR3 ram. Lal Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Omg, Se hva de hadde på Rema ! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som vil ha sjokolade?! Første til å sende meg PM får en julenisse! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nja, skeptisk! Sliter med 4gb, idler på 3GB brukt. Greit, virtuell filserver drar opp litt, men alikevel. Vista liker ikke å ha lite ledig minne. Sirup er ikke gøy. Lurer på om jeg får solgt videre 4x1GB for ett par hundrelapper til lillebror? Minnebruken skylles vel SuperFetch regner jeg med? Eller har du et såpass heftig behov at 4GB ikke strekker til? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Veldig greit at minne er såpass billig. Vurderer å stappe PCen full med minne så jeg kjøre litt tyngre simuleringer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tja, kansje superfetch har en del av skylden - men jeg har ganske stort behov. 4GB holder til det meste av vanlig bruk, men alt blir sirup om jeg prøver å kombinere torrentnedlasting, filkopiering og spilling. Forøvrig liker ikke azureus å ha flere titalls torrentfiler med størrelser fra 2-40GB hver. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det skal bli deilig når 16-32GB blir overkommelig om noen år. 32GB raskt minne og en lynkjapp SSD, så er det plutselig CPU/GPU som blir flaskehalsen. Det vil være deilig å kunne jobbe med store TIFF-filer fra scanneren når hele scratchen ligger i minnet og skalering er GPU-basert.. Jeg regner med både de som bedriver modelering, videoredigering og andre typer arbeid som flytter mye data ser frem til å slippe flaskehalsen HDD. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er vel ganske gjeldende i photoredigering også, regner jeg med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Pizza, brus OG litt ekstra påskegodt! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) En stor godtepose med karameller og sjokolade, potetgull og 5 liter brus.... det fikk jeg ekstremt lyst på. Hadde seriøst betalt 300 kr for en slik deal akkurat nå. Endret 6. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Pizza, brus OG litt ekstra påskegodt! + Jeg har prinsesseplaster! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Det er vel ganske gjeldende i photoredigering også, regner jeg med. Scratch Disk i RAM og GPU-akselerasjon vil gjøre livet mye morsommere for svært mange som driver tung bildebehandling ja. Det er ikke mange årene siden man lot maskinen stå å knaske i timesvis på litt tyngre filer som man i dag ville lastet inn på sekunder. Endret 6. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Pepsi Max og Pasta Carbonara! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Goooooooooooooooood evening vietnam! Hva skjer her i Hanoi i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg