Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan du speile noe i skallen ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hell yeah! Om det er sol nå blir det flashskull! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Frister å tattoere strekkode i nakken... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Frister å tattoere strekkode i nakken...Jeg fikk beskjed at det ville være vanskelig å få til såpass tynne linjer uten at de gikk inn i hverandre da jeg ønsket meg en strekkode på innsiden av håndleddet.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Frister å tattoere strekkode i nakken... Det ville jeg også da jeg digget Dark Angel. Tatovøren har nok rett der, ja, Fargoth. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 My god! Florø er så sinnsykt dødt. Sitter og spiller Homm3 mens familien ser på tv. Og kjipt morfar har øyeproblemer, for har sinnsykt lyst å ta båten og gå på tur i ett av de syke fjellene rundt her. Tror dere vi runder 200 000 under tg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Plutselig ble alt åpenbart for meg, jeg har endelig forstått hvorfor jeg har blitt som jeg har blitt! Tok en titt på Wikepedia, og der står det at 11 juni er fandens fødselsdag, siden jeg har bursdag samme dag som han, så må noe av han smittet over på meg Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sitter og spiller Homm3 Me too! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Wee! dat be pro bro. Fant ut at navnet mitt betyr utlending, det er jo koselig. Men på gammeltysk var det noe med ære. Så da går det bra. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Frister å tattoere strekkode i nakken... Det ville jeg også da jeg digget Dark Angel. Tatovøren har nok rett der, ja, Fargoth. Det ville jeg også i mine DA dager, og vil det forsåvidt enda også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 I get around, round, round, I get around Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vill bli Hitman da Men faen så trøtt jeg skulle være da :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "Homo-reklame" på barnefilm Hvorfor i alle dager MÅ folk ALLTID reagere på sånt? Hva er det med sex som får alle til å skrike ut i protest? Hadde det vært en trailer på en voldelig film hadde ingen brydd seg, men hva er best? Vold eller sex? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) "Homo-reklame" på barnefilm Fordi nettdebatten tok en ufin og usaklig vending, har Moss Avis valgt å stenge kommentarfunksjonen på denne artikkelen :!: Endret 6. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "Homo-reklame" på barnefilm Hvorfor i alle dager MÅ folk ALLTID reagere på sånt? Hva er det med sex som får alle til å skrike ut i protest? Hadde det vært en trailer på en voldelig film hadde ingen brydd seg, men hva er best? Vold eller sex? "Mamma, hvorfor vil mannen ha tissen til den andre mannen i munnen sin?" Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Funker komplett for noen her ? "Service Unavailable" Funker nå Mange bra tilbud der Endret 6. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "Homo-reklame" på barnefilm Hvorfor i alle dager MÅ folk ALLTID reagere på sånt? Hva er det med sex som får alle til å skrike ut i protest? Hadde det vært en trailer på en voldelig film hadde ingen brydd seg, men hva er best? Vold eller sex? "Mamma, hvorfor vil mannen ha tissen til den andre mannen i munnen sin?" "Så femi som du er så skjønner du nok det når du blir større din drittunge!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg