Underpants Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skrev jo nettopp det jo! Ikke på godt og arisk norsk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jaaaaaaaaaa! jeg har kommet inn ( eller videre ) på denna skolen: http://www.animwork.dk/ skal ha et intervju og en liten tegneoppgave jeg har 4 timer på meg på, seinere over nettet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jaaaaaaaaaa! jeg har kommet inn ( eller videre ) på denna skolen: http://www.animwork.dk/skal ha et intervju og en liten tegneoppgave jeg har 4 timer på meg på, seinere over nettet. Gratulerer! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Baah! Jeg kommer ikke på hva det heter, sånn ting som setter sammen bokstaver til forskjellige ord for deg, (eks. e r t y y u i, og så kjører du det i en sånn "ting", og så får du masse forlsag til ord). Det heter etellerannet-gram. Herrejemini det irriterer meg nå, og jeg trenger det veldig! EDIT: AHA! Anagram heter det Endret 6. april 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser at hoppende bryster fremdeles loker her så nei, ikke GTFO. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 292711:19052___..._bw_rage.jpg] EDIT: Quoting av bilde Endret 6. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 292711:19052___..._bw_rage.jpg] EDIT: Quoting av bilde Kan vi ikke få trolle pittelitt da Biril ? Endret 6. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ah, for en herlig dag. Våkna litt over ett, lang dusj, forumhoring og nå er det frokost. Fiskesuppe med laks. Mmm! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det sa brura og høhøhøhø! Sitter på jobb og loker bort den siste halvtimen som er igjen ... Den tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 HÆHÆ. Løp fra jobb. Hvis du er kjapp nok, merker de ikke at du forsvinner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg