Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. :whistle:

Björk - Greatest Hits

Kent - Du & jag döden

Enigma - The Cross Of Changes

Minor Majority - Reasons To Hang Around

Der har du fin liste ^^

Blackfield

Porcupine tree

Opeth

Slipknot

Liquid Tension Experiment

Lenke til kommentar
Ble det ikke sverige idag lars? synes du har sitti her i hele dag.

Vel... Jeg var her klokka 8. Og jeg var her klokka 18. Sånn ca midt i mellom der så har du nok ikke sett så mye til meg, med mindre du har dagdrømt :p

lol, tror jeg ser syner :p

Har greid å lære ponni dekk idag! :D Var grisevanskelig siden jeg ikke skal lære henne sitt.

Lenke til kommentar
Skal du stille henne ut eller siden du ikke vil lære henne sitt?

jau, men tenker nå at det er vilt upraktisk siden jeg vil ha en lydig og oppmerksom hund. Klarte det med ares ffs, da burde jeg klare ponni også. Men det blir kronglete uten sitt involvert. Innkalling ved fot, kontakt etc.. Tror det blir litt, ja, merkelig og mongis hvis hun skal stå da. Og bruker jeg dekk, har jeg samme problemet jeg ville fått ved sitt.

Lenke til kommentar

Må nesten si meg enig med Eplefe. Stå er en UTROLIG nyttig kommando å lære bikkja.

Men jeg kan ikke huske at det var så vanskelig å få innprenta "stå" i hverken Arak eller Whoopie (dobbis'ene jeg hadde), men det kan bare være de...

Er jo tross alt forskjell på hunder.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Sjekk om det arangeres noe "utstillingskurs" i nærheten der du bor. Der burde du lære hva du skal lære henne for å klare deg bra på utstilling. :)

Har ei venninne som skal bli dommer, trente mye med henne med den forrige bikkja, men er for kaldt ute nå til å begynne med det.

Stå var det første hu lærte ;)

:ohmy: Heath Ledger er død.

Seriøst?

link!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...