theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 etter..? Vi lå og sov i stua hans. Han og dama kom hjem fra nach grytidlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 etter..? Vi lå og sov i stua hans. Han og dama kom hjem fra nach grytidlig. Uki. Ikke noe verre nei Shitass.. jeg sov i liek 15 timer i natt, og likevel er jeg allerede trøtt:-S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg sov 10 timer mindre en deg jeg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg sov 10 timer mindre en deg jeg. Haha. suckah! http://www.youtube.com/watch?v=11it0PoWWJQ...feature=channel :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Najs! Eller, jeg kan stjele en moped og hente deg i frikvarteret. Lokke deg med karameller og kjærlig omsorg. Okaaaaaaaaay. Hva har du røykt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Najs! Eller, jeg kan stjele en moped og hente deg i frikvarteret. Lokke deg med karameller og kjærlig omsorg. Okaaaaaaaaay. Hva har du røykt? Jeg mistenker at det er rosa sokker. Jeg hadde masse rosa sokker, men de har forsvunnet på mystisk vis i det siste. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 PRÆHÆHÆHÆHÆHÆ!!! Faen nå lo jeg så jeg skreik! Så utrolig herlig og meningsløst :!: :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg mistenker at det er rosa sokker. Jeg hadde masse rosa sokker, men de har forsvunnet på mystisk vis i det siste.Hvor har du fått tak i dem? Alltid hatt lyst til å prøve å røyke rosa sokker. Det har vist seg vanskelig å få gjenomført siden jeg ikke har rosa sokker. Bare blå. Og sorte. Og Lena har anti-skli, de burde du prøve.Og så er vel det ene paret beige. Apropos beige. Det er egentlig en rar farge. Navnet passer nemlig så altfor bra. Ligner litt på bæsj liksom. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg må forresten benytte anledningen til å smiske litt. Jeg elsker Geile Fritz. Kan jeg ta på deg? Takk, jeg er rimelig glad i Fritz selv. Og du kan godt ta på meg. Time and place, baby! heiheihei! >:/ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kom til å tenke på noe..Om Cola Cola hadde byttet ut fargestoffet i brusen sin til påske-gul, ville man da psykisk tro den hadde hat annen smak? Coca Cola er magisk. Jeg har så mange psykiske tilknytninger til drikken at langt mindre dramatiske endringer forandrer smaken. Selv et navnebytte er nok til at jeg snur meg i avsmak, enten det er snakk om Kola, Kofola eller Pepsi. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva har du røykt? Haha. "Åh. Du vet." heiheihei! >:/ Du som foreslo trekant. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Miiih. En hemmelig fantasi som endelig går i oppfyllelse! Come with me if you want to live. (noen sa du liker Arnold.) Arnold er... flott. Men da sier vi det sånn. Venter i spenning. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Se filmen hos Youtube ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Miiih. En hemmelig fantasi som endelig går i oppfyllelse! Come with me if you want to live. (noen sa du liker Arnold.) Arnold var... flott. Men da sier vi det sånn. Venter i spenning. Fixed Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da stikker jeg Natta og sov godt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tja min internett fikk litt boost under nedlastning av linux: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 10MB/S O_O Linja jeg bruker på skolen, hvor den her idler: http://i150.photobucket.com/albums/s109/Wh...n_1992/dl-2.jpg Den makser på 9.9 begge veier, og cruiser som regel på 9 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 S....Y...K....T.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg