Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Najs! :cool: Eller, jeg kan stjele en moped og hente deg i frikvarteret. Lokke deg med karameller og kjærlig omsorg.

Okaaaaaaaaay. :ermm:

Hva har du røykt?

Jeg mistenker at det er rosa sokker. Jeg hadde masse rosa sokker, men de har forsvunnet på mystisk vis i det siste.
Lenke til kommentar
Jeg mistenker at det er rosa sokker. Jeg hadde masse rosa sokker, men de har forsvunnet på mystisk vis i det siste.
Hvor har du fått tak i dem? Alltid hatt lyst til å prøve å røyke rosa sokker. Det har vist seg vanskelig å få gjenomført siden jeg ikke har rosa sokker. Bare blå. Og sorte. Og Lena har anti-skli, de burde du prøve.Og så er vel det ene paret beige. Apropos beige. Det er egentlig en rar farge. Navnet passer nemlig så altfor bra. Ligner litt på bæsj liksom.
Lenke til kommentar
Kom til å tenke på noe..

Om Cola Cola hadde byttet ut fargestoffet i brusen sin til påske-gul, ville man da psykisk tro den hadde hat annen smak?

Coca Cola er magisk. Jeg har så mange psykiske tilknytninger til drikken at langt mindre dramatiske endringer forandrer smaken. Selv et navnebytte er nok til at jeg snur meg i avsmak, enten det er snakk om Kola, Kofola eller Pepsi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...