Natrich Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kom til å tenke på noe..Om Cola Cola hadde byttet ut fargestoffet i brusen sin til påske-gul, ville man da sykisk tro den hadde hat annen smak? Jupp Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kom til å tenke på noe..Om Cola Cola hadde byttet ut fargestoffet i brusen sin til påske-gul, ville man da psykisk tro den hadde hat annen smak? .. Og ja, sannsynligvis Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kom til å tenke på noe..Om Cola Cola hadde byttet ut fargestoffet i brusen sin til påske-gul, ville man da psykisk tro den hadde hat annen smak? Ja, det tror jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og ja, sannsynligvis Det er sannsynlig Pappa jobba på Brynild, der tok de en blank, rød, orginal, rød og gul cola. Ofc uten etikett, fant noen testpersoner til å smake. De ble sjokkert over at alle smakte cola Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Crystal Pepsi ble ihvertfall ingen suksess.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og ja, sannsynligvis Det er sannsynlig Pappa jobba på Brynild, der tok de en blank, rød, orginal, rød og gul cola. Ofc uten etikett, fant noen testpersoner til å smake. De ble sjokkert over at alle smakte cola Kunne tenkt meg en orange Cola.. Jokke med Tourettes - Billig Lykke Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fysj. Jokke Jeg venter på at en viss herr Glufsepiril skal laste opp bilder fra helgas festligheter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Reidar! *dudududu* hei reidar, har du kjø.. Ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Idag våknet jeg av at Pogo fra Jokke og Valentinerne la en dyne over meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Så snilt av ham! Jeg må forresten benytte anledningen til å smiske litt. Jeg elsker Geile Fritz. Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja. Jeg sovna i stolen hans og frøs, så en dyne passet meg godt. Takk, jeg er rimelig glad i Fritz selv. Og du kan godt ta på meg. Time and place, baby! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hirr, hirr... /sikl Møtes i skuret bak skolen i midttimen, søta. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Najs! Eller, jeg kan stjele en moped og hente deg i frikvarteret. Lokke deg med karameller og kjærlig omsorg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Miiih. En hemmelig fantasi som endelig går i oppfyllelse! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Miiih. En hemmelig fantasi som endelig går i oppfyllelse! Come with me if you want to live. (noen sa du liker Arnold.) Endret 5. april 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Idag våknet jeg av at Pogo fra Jokke og Valentinerne la en dyne over meg. etter..? Jokke med Tourettes - Byromanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg