Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) har hørt på mye rart hørte en del på syre før, men slutta bare med det.. Metal ftw Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 5. april 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 har hørt på mye rart hørte en del på syre før, men slutta bare med det.. Metal ftw har hørt på mye rart hørte en del på syre (metal) før, men slutta bare med det.. Hardcore ftw Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Yet again, very nice http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11506740 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Prophet, er du prega? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Yet again, very nice http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11506740 Haha! Prophet, er du prega? H..h..hv...hvaforno? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Yet again, very nice http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11506740 Noen liker å gjøre mye ut av lite. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du virker prega. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du virker prega. Nå vet ikke jeg helt hva du mener med "prega", har aldri hørt det ordet i denne sammenhengen før. Muligens du har rett (uten at jeg vet hva det er snakk om). Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Her i DNFK kunne jeg kanskje passet som en av dem ja, men jeg har enda tilgode å bli fengslet av politimester Bastian.. - Et av albumene jeg setter høyt er klisjeaktig nok Nemesis Divina av Satyricon. Andre er Blood Fire Death av Bathory og Battles in the North av Immortal. Ingenting er varig, ei heller musikksmak, men favorittalbum pleier å rotere noe oftere enn sjangeren generelt selv om man jo stivner noe til etterhvert. Jeg vet hva jeg skal gjøre hvis jeg blir moderator (noe jeg etter all sannsynlighet ikke blir av flere grunner). Blood Fire Death (morsomt navn) har jeg sett deg skrive om før, tror jeg. Allerede kjøpt (lasta ned). Skal sjekke ut de andre. Jeg fikk inntrykk av at du bare hørte på svartmetall, jeg. Hva annet går det i? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå skal jeg kose meg med litt: og Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når pris kommer før smak, er jeg temmelig uenig med Natrich Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg fikk inntrykk av at du bare hørte på svartmetall, jeg. Hva annet går det i?Majoriteten av CD-samlingen består av stort sett av de fleste former for metall, ekskludert nu, prog, core og avant-garde. Det er mye black, folk og viking/pagan-inspirert og mye av den andre bølgen innen norsk black metal. Men alt fra Wintersun til Equilibrium er representert. Ellers er det klassisk og spesielt pianokonserter som utgjør resten. Som de fleste andre har også ymse album akkumulert seg på nesten mirakuløst viss inn i samlingen, i mitt tilfelle gjelder det alt fra Roland Cedermark til Ayumi Hamasaki og RJD2. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når pris kommer før smak, er jeg temmelig uenig med Natrich Og når smak kommer før pris? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når pris kommer før smak, er jeg temmelig uenig med Natrich Noen ganger er kvantitet viktigere enn kvalitet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hos meg kommer kvalitet først Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Noen ganger er kvantitet viktigere enn kvalitet. Æææsj... Endret 5. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat Vær så god og god natt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er muligens hans aller vakreste sang. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Kom til å tenke på noe.. Om Cola Cola hadde byttet ut fargestoffet i brusen sin til påske-gul, ville man da psykisk tro den hadde hat annen smak? Litt mer virkningsfult: Endret 5. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg