Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her i DNFK kunne jeg kanskje passet som en av dem ja, men jeg har enda tilgode å bli fengslet av politimester Bastian..

-

Et av albumene jeg setter høyt er klisjeaktig nok Nemesis Divina av Satyricon. Andre er Blood Fire Death av Bathory og Battles in the North av Immortal. Ingenting er varig, ei heller musikksmak, men favorittalbum pleier å rotere noe oftere enn sjangeren generelt selv om man jo stivner noe til etterhvert.

Jeg vet hva jeg skal gjøre hvis jeg blir moderator (noe jeg etter all sannsynlighet ikke blir av flere grunner). :devil:

Blood Fire Death (morsomt navn) har jeg sett deg skrive om før, tror jeg. Allerede kjøpt (lasta ned). Skal sjekke ut de andre. Jeg fikk inntrykk av at du bare hørte på svartmetall, jeg. :p Hva annet går det i?

Lenke til kommentar
Jeg fikk inntrykk av at du bare hørte på svartmetall, jeg. :p Hva annet går det i?
Majoriteten av CD-samlingen består av stort sett av de fleste former for metall, ekskludert nu, prog, core og avant-garde. Det er mye black, folk og viking/pagan-inspirert og mye av den andre bølgen innen norsk black metal. Men alt fra Wintersun til Equilibrium er representert. Ellers er det klassisk og spesielt pianokonserter som utgjør resten. Som de fleste andre har også ymse album akkumulert seg på nesten mirakuløst viss inn i samlingen, i mitt tilfelle gjelder det alt fra Roland Cedermark til Ayumi Hamasaki og RJD2.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...