Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg se The Spirit. Den skal visst være superawesome.

Skal se den jeg også. Fikk meg endelig en ny disk. Deilig å slippe og slette filer hele tida for å få plass til nye.

*vente på fargoth sin fanboy-kommentar*:ninja:

Høhø.

Jeg ser ikke helt agendaen til Fargoth. Han vil at alle skal være spydige og frekke mot hverandre, men sleiker yndlingsbrukerne sine oppetter ryggen jevnlig. Hvordan er det forskjellig fra hva resten av DNFK-befolkningen gjør?

Lenke til kommentar
Bråk i Bø

Er jeg den eneste som ikke er overrasket over at rasismekortet blir brukt?

Det de glemmer å nevne er at de utlendingene hadde prøvd å kaste en flaske gjebbom frontruta på en av bilene først

Alt galt utlenningene gjør i Norge skal dysses ned og glemmes. Om vi gjør noe galt mot dem så blir det store oppslag. Virker som om de som kommer hit er mer verdt enn de som er innfødte.

Lenke til kommentar
Og gudene skal vite at jeg vil være baby akkurat nå. Alle de tøffe klærne. ^^

De var geniale. Må gi sånne til Maren ^^ Jeg og Lars tar på oss oppdraget å skaffe sånne tøffe klær til bebisen. :p

Edit: ja, jeg er blind.

Flink tante Lena. ^^

Lenke til kommentar
Så du er en av de tre tyvene som jeg ikke husker navnet på? Alle var jo snille unntatt dem. Tror jeg.

Forresten, siden det virker som du er relativt glad i svartmetall: Har du ett definitivt favorittalbum (eventuelt flere) ? Eller forandrer det seg ofte?

Her i DNFK kunne jeg kanskje passet som en av dem ja, men jeg har enda tilgode å bli fengslet av politimester Bastian..

-

Et av albumene jeg setter høyt er klisjeaktig nok Nemesis Divina av Satyricon. Andre er Blood Fire Death av Bathory og Battles in the North av Immortal. Ingenting er varig, ei heller musikksmak, men favorittalbum pleier å rotere noe oftere enn sjangeren generelt selv om man jo stivner noe til etterhvert.

Lenke til kommentar
http://www.last.fm/user/gabberhardcore/tracks

Har hørt på den samme sangen i snart 5 timer nonstop. Damn, I win!

FY FAEN FOR NOR DRIT!!!!!!!!!!!!!!! får vondt i hue etter 2 min!!!

Lol.

Ørene trengs til å bli trent opp til forskjellige musikkgenres. Starter soft, og til slutt er man i hardcore/gabber/terrorcore/speedcore/splittercore/extratone

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...