fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er bare å ignorere, enkelte folk har som hobby å være sånn fordi de syns det er tøft 8) *vente på fargoth sin fanboy-kommentar* Som dere ser forfekter B-real sin dominans, men slike små slibrige kommentarer renner av som smør i en varm stekepanne. 8) Det er liten tvil om at effekten av å legge om fra innholdstomme kameratslige innlegg til uhøvlede og ærlige betraktninger har hatt sin effekt, og jeg anbefaler enda flere å følge etter. Vi husker jo alle feilen politimester Bastian gjorde da han forsøkte å forfekte sitt ideal om at alle skulle være snille og greie, og det var bare tilfeldigheter som førte til at hele kardemommeby ikke brant ned. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Som dere ser forfekter B-real sin dominans, men slike små slibrige kommentarer renner av som smør i en varm stekepanne. 8) Det er liten tvil om at effekten av å legge om fra innholdstomme kameratslige innlegg til uhøvlede og ærlige betraktninger har hatt sin effekt, og jeg anbefaler enda flere å følge etter. Vi husker jo alle feilen politimester Bastian gjorde da han forsøkte å forfekte sitt ideal om at alle skulle være snille og greie, og det var bare tilfeldigheter som førte til at hele kardemommeby ikke brant ned.Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le. Så vi skal alle bli som deg nå? Kan jeg bytte til avataren din? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 b-real: Nei, han må jo ha noen å rakke ned på. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette er uhyre morsomt. Brukere som kommer med morsomme innlegg (les: innlegg med "høy" standard) i et forsøk på å heve deres stilling her i DNFK. Må si jeg elsker DNFK til tider. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Baaaaka. Evigheter siden jeg har sett Naruto. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som ønsker å være så ærbødig at de kan gi meg en klem? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og om noen plutselig skulle få lyst til å bruke penger, uten å få annet enn tøffe bilder tilbake om noen måneder, så har jeg veldig lyst på og Og gudene skal vite at jeg vil være baby akkurat nå. Alle de tøffe klærne. ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Man skal ikke undervurdere effekten av ubehagelig ærlighet. Roma ble tross alt ikke bygget på gode ord ord og nakkemasasje. Godt sagt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Så vi skal alle bli som deg nå? Kan jeg bytte til avataren din?På ingen måte, men mer slikt som dette der det passer seg tror jeg kunne gjort godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Og gudene skal vite at jeg vil være baby akkurat nå. Alle de tøffe klærne. ^^ De var geniale. Må gi sånne til Maren ^^ Jeg og Lars tar på oss oppdraget å skaffe sånne tøffe klær til bebisen. Edit: ja, jeg er blind. Endret 5. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg