kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Folket gjort idag? Vært hos MSg, og kommet meg hjem derfra. Har også gått en laaang tur med veninna mi. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Man skal ikke undervurdere effekten av ubehagelig ærlighet. Roma ble tross alt ikke bygget på gode ord ord og nakkemasasje. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vel, jeg snakker ikke om diskusjonenen deres nå, men når folk skal klage på alt andre gjør skaper det bare dårlig stemning. Som sånne innlegg du kom med nå... Du tror 4chan-spam og Start-quizer lager god stemning? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Folket gjort idag? Snowboard <3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Natrich: Jeg har sløva og jakta på billig bensin og vært på trening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Syns ikke folk skal klage så fært på hva andre skriver i kafeen hele tiden. Blir som om det er en stor klagemur hvor alle prøver å klage mest på andre..Enig. Det samme gjelder Politikk og samfunn, Teknologi og vitenskap og Språk. Folk blir hele tiden så uenige og diskuterer ting. Meningsløst.Vel, jeg snakker ikke om diskusjonenen deres nå, men når folk skal klage på alt andre gjør skaper det bare dårlig stemning. Som sånne innlegg du kom med nå...Er bare å ignorere, enkelte folk har som hobby å være sånn fordi de syns det er tøft 8) *vente på fargoth sin fanboy-kommentar* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vært hos MSg, og kommet meg hjem derfra. Har også gått en laaang tur med veninna mi. Mer enn hva jeg har gjort xD Spilt CoD4(80% av dagen), tatt noen bilder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og det er forskjell mellom "Mannsjit" og "Mannskit"Dialekt? Man skal ikke undervurdere effekten av ubehagelig ærlighet. Roma ble tross alt ikke bygget på gode ord ord og nakkemasasje.Så vi skal tilbake til romertiden altså. kk. Fint å vite hvor du står Du tror 4chan-spam og Start-quizer lager god stemning?Den kan faktisk gjøre det ja til tider. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du tror 4chan-spam og Start-quizer lager god stemning? Det lager iallefall bedre stemning enn det gjennomsnittlige tøvet noen brukere kommer med iblant. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er bare å ignorere, enkelte folk har som hobby å være sånn fordi de syns det er tøft 8) *vente på fargoth sin fanboy-kommentar* ZING Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vel, jeg snakker ikke om diskusjonenen deres nå, men når folk skal klage på alt andre gjør skaper det bare dårlig stemning. Som sånne innlegg du kom med nå... Du tror 4chan-spam og Start-quizer lager god stemning? Bedre enn hva enkelte andre klarer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg ble skuffa da det ikke var noe på fatchiksinpartyhats.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Folket gjort idag? Ikke så alt for mye. Sett noe Pokémon med dama, spillt Legend of Zelda: Ocarina of Time, tatt en kaffe, samt kjørt dama på hytta til resten av familien hennes. De har da ferie, mens jeg får være heldig å stikke på jobb. Så har jeg bytta vann i akvariet, fyllt på CO2-pumpa mi med en liten blanding, spillt noe mer Zelda og litt Final Fantasy II. edit: Også hørt gjennom Røyksopps Junior igjen og hører gjennom det nyeste BigBang albumet nå. Endret 5. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg ble skuffa da det ikke var noe på fatchiksinpartyhats.com Den finnes faktisk! Du skrev 'chicks' feil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vel, jeg snakker ikke om diskusjonenen deres nå, men når folk skal klage på alt andre gjør skaper det bare dårlig stemning. Som sånne innlegg du kom med nå... Du tror 4chan-spam og Start-quizer lager god stemning? Hvis du sammenligner med uttalelser og holdninger fra enkelte andre, vil jeg si at svaret på det er ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 John Travolta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Den tar jeg. Knut Nærum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg