Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal dnfk bli oversvømmet av teite quiz.start.no svar? Er det ikke nok at facebook er fult av den driten?
Nå må du sannelig komme ned av din høye hest og slutte å spre slike surmagete og negative holdninger her i DNFK!

--

Du har selvfølgelig helt rett.

Lenke til kommentar
Biril flinken

Ikke flink nok tydeligvis, burde ha hatt på meg hansker..kjenner påbegynte vannblemmer i hendene.

Var jævlig digg vær i dag, ble så varmt at jeg sto i bar overkropp ute (naboen hadde solbriller på så jeg tror ikke han ble for blendet) og arbeidet. Blir det like digg vær i morra så skal jeg pinadø gjøre min og svigers sin bil ren innvendig.

Lenke til kommentar

Med den tilstanden DNFK er i kan man påstå at quiz.start.no-svar faktisk hever standarden.

Måket litt snø jeg også, fått unna på terassen her så man kan sitte og slappe av i påskesola. Ganske mye mindre jobb enn denna måkinga di virker det som.

Lenke til kommentar
Skal dnfk bli oversvømmet av teite quiz.start.no svar? Er det ikke nok at facebook er fult av den driten?
Nå må du sannelig komme ned av din høye hest og slutte å spre slike surmagete og negative holdninger her i DNFK!

--

Du har selvfølgelig helt rett.

Jeg har som oftest det.

Får herme etter pappa "Jeg skryter ikke, jeg er bare best"

Lenke til kommentar

Hva med oss som ikke har facebook da? :(

Tøv, alle har facebook.

Staten har jo sammarbeid med facebook da relatert NRK om at alle skal meldes inn der ifra fødselen av.

Med den tilstanden DNFK er i kan man påstå at quiz.start.no-svar faktisk hever standarden.

Måket litt snø jeg også, fått unna på terassen her så man kan sitte og slappe av i påskesola. Ganske mye mindre jobb enn denna måkinga di virker det som.

Det er nok kanskje litt mer avslappende ja. Er ganske dårlig (les ingen) grunnarbeid gjort rundt huset her så en blir vel å grave opp utenfor og få lagt grus med sånn duk under og få flatet ut området her utenfor. Slik det er nå så er det et forbanna gjørmeinferno.
Lenke til kommentar
Jeg synes quiz er fun, jeg.
Det er greit når det er en god og igjennomført quiz ja, men når det er laget av totalt random der du kan sitte å gjette hva du blir utifra første spørsmålet er bare ufattelig kjedelig og uhyre lite spennende.

Dere er Anonym på nettet

Syns ikke folk skal klage så fært på hva andre skriver i kafeen hele tiden. Blir som om det er en stor klagemur hvor alle prøver å klage mest på andre..
Er det ikke derfor DNFK ble opprettet? Så en kan lete etter personer som en kan prate drit om AFK? :)
Lenke til kommentar
Syns ikke folk skal klage så fært på hva andre skriver i kafeen hele tiden. Blir som om det er en stor klagemur hvor alle prøver å klage mest på andre..

Enig. Det samme gjelder Politikk og samfunn, Teknologi og vitenskap og Språk. Folk blir hele tiden så uenige og diskuterer ting. Meningsløst.

Vel, jeg snakker ikke om diskusjonenen deres nå, men når folk skal klage på alt andre gjør skaper det bare dårlig stemning. Som sånne innlegg du kom med nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...