Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Setter på Scars on Broadway Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg hører på Lady Gaga. Det var noe nytt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hørte på GaGa i bilen i stad jeg. Digger musikken. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ohh the irony... alle veit jo at det er trAnzZe som er inn idag... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Blir hørenes på "Alternativ" - spillisten min i Spotify. Sanger av unormal melodi, eller som skiller seg ut. Jambo Bwana - Teddy kalanda Harrison Endret 5. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 JAZZ er tingen. http://www.youtube.com/watch?v=cIkQNti8_EU Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @Knut Erik: Takk for hjelpen. Fant frem en akustisk guitar (dog med stålstrenger) og prøvde meg på låtene du linka. Gikk greit nok, men mangler en del på rytme, timing og "sound". Kommer vel med trening tenker jeg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 alle veit jo at det er trance som er inn idag... Fuckin' right, doggy. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Øving er alfa omega. Om du skal kjøpe deg gitar når du kommer tilbake til Trondheim bør du stikke innom Riff på Buran. Der selger de relativt billige (og gode) gitarer. Endret 5. april 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror ikke det blir guitar-kjøp. Spiller det mest for å finne ut om jeg digger det eller ikke. Frister mer å skaffe bass, blir nok kjøp fra USA i så fall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @Knut Erik: Takk@Fluesopp: godt å høre Gogo! Så kan vi sette oppwebcamera og shiet og jamme over skype Da må jeg jo kjøpe meg egen guitar. Er hjemme på påskeferien nå, snylter på søstra sin guitar. @alle: tips til bra nybegynner-øvelser? Evt. en god "lær-å-spille"-side? redigert: har tilgang på både elektrisk og akustisk. Klimprer på den elektriske nå. Spill lisa gikk til skolen og den der drunken sailor tingen Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Bass er knallgøy! Gjør deg kjent med de fire øverste strengene på gitaren der hjemme, da. De er (som standard) stemt likt som strengene på en fire-streng-bass (bare en oktav høyere). Kjøpte bass på tre-45 her i Trondheim: så du får brukbare instrumenter her i byen og. .. dog er det kanskje billigere å kjøpe fra USA, det vet jeg lite om. Endret 5. april 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 alle veit jo at det er trance som er inn idag... Fuckin' right, doggy. Neeei.. Heavy/black metal ftw! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 ah, fett. hadde ikke hørt Apocalypse please av muse før nå. starten er jævli fet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 SG-en min er syk Blir aldri stemt i riktig tone :S Er det hellig-dag i mårra? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Tror ikke det er heilag dag i morgo, nei. Endret 5. april 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 alle veit jo at det er trance som er inn idag... Fuckin' right, doggy. (...) black metal ftw! Oh yes. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 men black metalen må väre obskur og jävlig fra de östeuropeiske kjellerne! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) MACHEDA <3 ---- Hvis noen seeder en torrent-fil, har det noe å si hvilket torrent-program senderen eller mottakeren bruker? Endret 5. april 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg