Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 haha, ngz... Du bomma med 1g Pfft. Du har regnet feil på massetettheten til vann vs massetettheten til salt. Sier vi.:wee OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. Eagles Queen Lynyrd Skynyrd Big Bang Tenacious D Guns n' Roses Bon Jovi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. Tom McRae - Tom Mcrae (2000) Jokke & valentinerne -Spenn (Det beste av) Johnny Cash - Live at folsom prison Raga Rockers - Det beste av... Endret 22. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Altså... Hvem må jeg suge for å bli en del av historeien? Espen mener at det er han Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Altså... Hvem må jeg suge for å bli en del av historeien?------- Fullstendig enig! HAHAHA! Jeg lukter ctrl+f. Bortsett fra Arinomi og en ukjent ble ingen nye brukere introdusert... :/ Er svært få som ikke bruker kanel på pannekaker faktisk, tenk hvilken nytelse de som ikke gjør det går glipp av! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tom McRaen - Tom Mcrae (2000)Jokke & valentinerne -Spenn (Det beste av) Johnny Cash - Live at folsom prison Hva er Tom McRaen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Meg og Therese vurderer matchende tattiser (ikke hverandres navn eller noe). Bl.a. en finger-bart =D De er så tøffe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Espen mener at det er han Han tar feil... Men om du vil dele så... Forresten. Kan ikke fullføre den setningen pga. tøseforbud. Er svært få som ikke bruker kanel på pannekaker faktisk, tenk hvilken nytelse de som ikke gjør det går glipp av! Kanel + sukker er det eneste som burde være lov å bruke på pannekaker Hva er Tom McRaen?Skriveleif. Var tom mcrae jeg mente. Vår tids beste låtskriver. Google/youtube him! Du vil ikke angre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Herregud. Jeg vil heller fjerne tøseregelen enn at hvert jævla innlegg du skriver skal inneholde "hadde det ikke vært for tøseregelen" e.l., Lars. Seriøst. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Herregud. Jeg vil heller fjerne tøseregelen enn at hvert jævla innlegg du skriver skal inneholde "hadde det ikke vært for tøseregelen" e.l., Lars. Seriøst. Har du mere sjokolade? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har du mere sjokolade? Yes I do. Nå er Nie her og! *kaste sjokolade til* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. Björk - Greatest Hits Kent - Du & jag döden Enigma - The Cross Of Changes Minor Majority - Reasons To Hang Around Der har du fin liste ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva er Tom McRaen?Skriveleif. Var tom mcrae jeg mente. Vår tids beste låtskriver. Google/youtube him! Du vil ikke angre Har hørt masse Tom McRae. Kverulerte på leifen din bare ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sorry meg for å prøve å være litt morsom da... Skal prøve å skjerpe meg. Over til noe annet. Hva syntes faren din om dømminga av kampen i dag? Tenkte siden han er dommer og greier så hadde han sikkert noe å si. VG.no og sånn er jo i fullt harnirsk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Björk - Greatest HitsKent - Du & jag döden Enigma - The Cross Of Changes Minor Majority - Reasons To Hang Around Der har du fin liste ^^ + Dashboard Confessionals - The Places You Have Come To Fear The Most og Pink Floyd - Dark Side of The Moon, så har du en perfekt liste der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sorry meg for å prøve å være litt morsom da... Skal prøve å skjerpe meg. Over til noe annet. Hva syntes faren din om dømminga av kampen i dag? Tenkte siden han er dommer og greier så hadde han sikkert noe å si. VG.no og sånn er jo i fullt harnirsk. Ja, gjør det. Har ikke snakket med pappa i dag, men ja, det var litt.. Dårlig. xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du liker mye bra musikk, Eplefe. Det har jeg alltid ment *høre på Kraftwerk - Radio-Activity-albumet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. Pain of Salvation - BE Sentenced - Crimson etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke snakket med pappa i dag, men ja, det var litt.. Dårlig. xD Så ikke kampen selv jeg... Bare leste nyhetene etterpå. Men måten de legger frem nyhetene på kan jo bare være journalistene som er litt nasjonalistiske. Derfor jeg lurte på hva han mente. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ble det ikke sverige idag lars? synes du har sitti her i hele dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ble det ikke sverige idag lars? synes du har sitti her i hele dag. Vel... Jeg var her klokka 8. Og jeg var her klokka 18. Sånn ca midt i mellom der så har du nok ikke sett så mye til meg, med mindre du har dagdrømt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg