Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

haha, ngz... Du bomma med 1g :p
Pfft. Du har regnet feil på massetettheten til vann vs massetettheten til salt. :p Sier vi.:wee

OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. :whistle:

Eagles

Queen

Lynyrd Skynyrd

Big Bang

Tenacious D

Guns n' Roses

Bon Jovi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. :whistle:

Tom McRae - Tom Mcrae (2000)

Jokke & valentinerne -Spenn (Det beste av)

Johnny Cash - Live at folsom prison

Raga Rockers - Det beste av...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Altså... Hvem må jeg suge for å bli en del av historeien?

-------

Fullstendig enig! :D

HAHAHA! Jeg lukter ctrl+f. Bortsett fra Arinomi og en ukjent ble ingen nye brukere introdusert... :/

Er svært få som ikke bruker kanel på pannekaker faktisk, tenk hvilken nytelse de som ikke gjør det går glipp av! :ohmy:

Lenke til kommentar
Espen mener at det er han :p
Han tar feil... Men om du vil dele så... Forresten. Kan ikke fullføre den setningen pga. tøseforbud. ;)

Er svært få som ikke bruker kanel på pannekaker faktisk, tenk hvilken nytelse de som ikke gjør det går glipp av! :ohmy:
Kanel + sukker er det eneste som burde være lov å bruke på pannekaker ;)

Hva er Tom McRaen?
Skriveleif. Var tom mcrae jeg mente. Vår tids beste låtskriver. Google/youtube him! Du vil ikke angre
Lenke til kommentar

Björk - Greatest Hits

Kent - Du & jag döden

Enigma - The Cross Of Changes

Minor Majority - Reasons To Hang Around

Der har du fin liste ^^

Lenke til kommentar
Sorry meg for å prøve å være litt morsom da... Skal prøve å skjerpe meg.

Over til noe annet. Hva syntes faren din om dømminga av kampen i dag? Tenkte siden han er dommer og greier så hadde han sikkert noe å si. VG.no og sånn er jo i fullt harnirsk.

Lenke til kommentar
Björk - Greatest Hits

Kent - Du & jag döden

Enigma - The Cross Of Changes

Minor Majority - Reasons To Hang Around

Der har du fin liste ^^

+ Dashboard Confessionals - The Places You Have Come To Fear The Most

og Pink Floyd - Dark Side of The Moon, så har du en perfekt liste der. :wee:

Lenke til kommentar
Sorry meg for å prøve å være litt morsom da... Skal prøve å skjerpe meg.

Over til noe annet. Hva syntes faren din om dømminga av kampen i dag? Tenkte siden han er dommer og greier så hadde han sikkert noe å si. VG.no og sånn er jo i fullt harnirsk.

Ja, gjør det.

Har ikke snakket med pappa i dag, men ja, det var litt.. Dårlig. xD

Lenke til kommentar

Pain of Salvation - BE

Sentenced - Crimson

etc. :p

Lenke til kommentar
Har ikke snakket med pappa i dag, men ja, det var litt.. Dårlig. xD

Så ikke kampen selv jeg... Bare leste nyhetene etterpå. Men måten de legger frem nyhetene på kan jo bare være journalistene som er litt nasjonalistiske. Derfor jeg lurte på hva han mente.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...