Zlatzman Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei, nå skal jeg lære meg å spille guitar. Fail-boat here I come! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gitar er drittgøy å lære seg. Lykketil, Zlatz! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 lyst til å spille piano nå som du sa det med gitaren lyst til å klare den helvettes sangen jeg driver å surrer med innimellom Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Mat er ikke så nødvendig etter fylla, men vann må man ha. Mener å ha hørt at det å spise, hjelper med kropsforbrenningen, så alkoholen i blodet forsvinner fortere. og kroppen trenger energi til og gå ut giftstoffene, som Zlatz sier så er vann viktigst. Men og spise noe kjapt hjelper i tilegg=) Zlatz: The Fail-Boat er ikke i rute, så du havner ikke på den i dag Endret 5. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei, nå skal jeg lære meg å spille guitar. Fail-boat here I come! Gogo! Så kan vi sette oppwebcamera og shiet og jamme over skype Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da var jeg hjemme fra forumfest! Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @ 6.55 I lol'd hard :!: (embedding disabled) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da var jeg hjemme fra forumfest! DNFK i inaktiv meget blitt har jeg. Tale hei. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da var jeg hjemme fra forumfest! DNFK i inaktiv meget blitt har jeg. Tale hei. Ikke vær så inaktiv da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) @Knut Erik: Takk @Fluesopp: godt å høre Gogo! Så kan vi sette oppwebcamera og shiet og jamme over skype Da må jeg jo kjøpe meg egen guitar. Er hjemme på påskeferien nå, snylter på søstra sin guitar. @alle: tips til bra nybegynner-øvelser? Evt. en god "lær-å-spille"-side? redigert: har tilgang på både elektrisk og akustisk. Klimprer på den elektriske nå. Endret 5. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 ikke at jeg kan spille gitar, men lær deg no standard grep på gitaren, og å tabs sikkert også kan du lære deg stairways to heaven eller hva folk som spiller gitar lærer seg først Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Om en av de har nylonstrenger, start på den. Denne filmen viser deg de grunnleggende grepene. Prøv å spill de og hør at ting stemmer, bare for å få en følelse av hvordan gitaren henger sammen. Når du har oversikt over de grepene er det mange sanger du kan spille. http://www.ultimate-guitar.com/ Denne siden har MANGE tabs, men du har lyst å fokusere på chords i starten, altså akkorder. http://www.ultimate-guitar.com/tabs/p/post...ag_ver2_crd.htm Denne er grei å spille - hold musa over grepene for å se hvordan du tar de. http://www.ultimate-guitar.com/tabs/e/eric...ns_door_crd.htm Denne er enda enklere og also fin å synge til. Heyoo! Endret 5. april 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og så bærer det ut på klistermerkeoppdrag, til de som husker hvordan de så ut. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Til alle som ble sinte etter Pink Floyd-"krangelen", her kan dere se mitt palmesøndagslyttestoff: (Pluss litt Santana (Abraxas ) og Haydn.) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det palmesøndag i dag? Pink Floyd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Alta IF!! 1 time til seriestart Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 We love the internet - Fengende sang Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 We love the internet - Fengende sang Har den på hjernen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 jeg har røyksopp - happy up here på hjernen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg