Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis du blir voldtatt av en rosa flodhest i drømmen din, så ville du helst husket det? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tenker at dere drar på andre ting i senga også :!: Aaa u dirty little pig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 "oink oink" did the pig say Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis du blir voldtatt av en rosa flodhest i drømmen din, så ville du helst husket det? Åh. Syredrøm. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis du blir voldtatt av en rosa flodhest i drømmen din, så ville du helst husket det? Åh. Syredrøm. ja Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sup? Jeg er prega. Lurer på å sove. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Eller du kan ta den kriminelle måten Jeg vurderer sterkt å gå for den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg går herved ut og sier at LG KS360 kan ta seg en bolle og dø alene av kolera midt i skauen på en regnfylt sommerkveld. Makan til drit mobil har jeg aldri vært borti Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Eller selge den på finn.no til en eller anna tard som har lyst på mobil med qwerty tastatur... Skjer med at alle skal ha huggubuvèr idag da ? Endret 5. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Alle har vel vært på fylla i går da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Alle har vel vært på fylla i går da ikke jeg:D jeg hadde ikke råd til alkohol så ble en god cola på meg, men gøy forde:D Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Trikset er å drikke med måte. Jeg er frisk som en fisk i dag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Alle har vel vært på fylla i går da Nope drikker ikke, utenom i veldig spesielle settinger. Ta seg en drink er godt, drinker som man har laget og er litt arbeid i:D Endret 5. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis Jessica Alba blir voldtatt av deg i drømmen din, så ville du helst husket det? Mine drømmer er nærmere det ... Så kan du gjette om jeg helst ville husket det eller ikke. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Åh, huepine2k Jeg trenger foodz Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Trikset er å drikke med måte. Jeg er frisk som en fisk i dag. Jeg var kanakkas igår, frisk som en fisk idag. Takk [insert suitable deity] for at jeg er fullstendig blottet for evne til å ha bakrus! Jadda.. Pianokonsert på nach hadde jeg. Sang av full hals. Til info kan jeg ikke én tone på piano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg