Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gøy å sitte barnevakt når man har ødelagt nakken og hodet Hvordan har det skjedd da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tygg Voltarol Sunniva! Haha, akkuratt når jeg leste det så jeg reklamen på tv Men tror ikke vi har det hjemme, apoteket er jo ikke åpent idag.. Men takk for tipset Funker som faen til meg når nakken slår seg vrang Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gøy å sitte barnevakt når man har ødelagt nakken og hodet Hvordan har det skjedd da? Hesten min sprang meg ned i går, fikk ene hoven hans i pannen og på armen min... men merkelig nok er det nakken det har gått mest ut over. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Oisann, høres ikke godt ut. Du får ha god bedring. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Oisann, høres ikke godt ut. Du får ha god bedring. Nei det skal jeg love deg at det ikke var. Tusen takk! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har faen meg blitt syk. Hadde sår hals i går kveld, men nå har det blitt verre og jeg hoster også. Sov altså meget dårlig i natt. :/ Får vel komme meg på apoteket for å kjøpe hostesaft. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det begynner å bli liv i Dawg Mansion nå God mårran alle sammen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Finnes det noen bilder av helga i Dawg Mansion, Blarcky? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 God morgen! Nu trur jeg at jeg må dra og vekke kompisen min .. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har faen meg blitt syk. Hadde sår hals i går kveld, men nå har det blitt verre og jeg hoster også. Sov altså meget dårlig i natt. :/ Får vel komme meg på apoteket for å kjøpe hostesaft. Hostesaft, lol.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 God morgen! Nu trur jeg at jeg må dra og vekke kompisen min .. Så fint da. Hils fra meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har faen meg blitt syk. Hadde sår hals i går kveld, men nå har det blitt verre og jeg hoster også. Sov altså meget dårlig i natt. :/ Får vel komme meg på apoteket for å kjøpe hostesaft. Apoteket åpent på søndag? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 De fleste dagligvarebutikker har jo paracet og kanskje hostesaft og, hvis det er en som har søndagsåpent så kan det jo hende de selger apotekvarer på søndager og. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Eller du kan ta den kriminelle måten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Goood morgen:D endelig for en gangs skyld klarte jeg å ikke drikke Hb så jeg blir fyllesyk idag:D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da var jeg våken. 12 timer med absurd drömming i strekk. Fælt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 God morgen! Utrolig nok, jeg er trøtt etter å ha sovet 11 timer ^^ Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Deilig å ligge å dra seg i senga. Tenke på at det er over ei uke til det er skole igjen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tenker at dere drar på andre ting i senga også :!: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da var jeg våken. 12 timer med absurd drömming i strekk. Fælt. Hmm. Jeg husker bare drømmene jeg nettopp har hatt. Med andre ord bare de jeg har like før jeg våkner. Jeg tenker at det må være kult å huske flere drømmer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg