aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 DO tell Snobjorn! Cuz we love you! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg foreslår dere heller runder av kvelden med noen schlagere fremfor å poste mer piss i DNFK. Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) hmm.. at jeg spiller musikk så veggene rister, synes jeg naboene burde tåle.. Men jeg liker dårlig å høre naboene spille musikk klokka kvart på fire om natta... I smell some dobbermoral.. go` natt Endret 5. april 2009 av Volbeat_fan Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 DO tell Snobjorn! Cuz we love you! dont encourage me... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 It is OKEY, as long as you play mark knoplfer! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 hmm.. at jeg spiller musikk så veggene rister, synes jeg naboene burde tåle..Men jeg liker dårlig å høre naboene spille musikk klokka kvart på fire om natta... I smell some dobbermoral.. dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral (ref. en annen fyr) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ahh, kvelden kan vel ikke avsluttes med noe bedre en tysk hitparade? Jo visst! Et blogginnlegg fra forumtreffet på Lunner, skrevet av meg! Kveldens rampestreker er skrevet ned og publisert! Det kan beskues her! //Blarcky Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 God natt fra Kanin33 og meg! Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 It is OKEY, as long as you play mark knoplfer! Hey you can't go wrong, if you play a little bit of that creedence song! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gøy å tråkke midt i en flekk hundespy ja. Gikk barfot nede i kjøkkenet, plutselig kjenner jeg noe bløtt ekkelt noe. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nå er det postmann pat på nrk1 Edit: med sin svarte og hvite katt Endret 5. april 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Herlig snø, sol og høy temperatur. Dette ser ut til å bli en bra dag på snowboard. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blir det sikkert . Kan jeg få billig bensin idag? Pliiiiiiiix Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 klarte aa forsove meg i dag. no worries. dagens meny er svinegryte og gele med vaniljesaus til. tror jeg skal kapre en kanne med kaffe jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Forsove deg fra hva biril? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Forsove deg fra hva biril? ifra jobb. ikke noe stres da,frokosten tok 15min aa lage uansett. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gøy å sitte barnevakt når man har ødelagt nakken og hodet Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tygg Voltarol Sunniva! Haha, akkuratt når jeg leste det så jeg reklamen på tv Men tror ikke vi har det hjemme, apoteket er jo ikke åpent idag.. Men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg