aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 FAen dette blir verste fyllepostinga! Eg var på g med å ha ei venninne med heim på "sleepover" (tolk det som dykk vil), men med litt respekt av x-typen og resten av folket ombestemte ho seg, noko eg respekterer fullt ut. Noko som resulterer med at eg sit med pizza og vatn her heilt for meg sjølv Livet er fint folkens! ;D Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva er vitsen med en signatur, sånn egentlig..? <--Trøttspørsmål.. SPRE POLITISK PROPEGANDA! Godt svar :!: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kjiper meg ! Skjera? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Legg deg, Aleksander. Ellers kommer du deg aldri hit i morra Er du våken enda? Sitter og venter på pusen din? Venter på pusen min, ja. Er dog ikke Aleksander Pff, er det vel. Jeg kjiper meg ! Skjera? Vi kjiper oss. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) FAen dette blir verste fyllepostinga! Eg var på g med å ha ei venninne med heim på "sleepover" (tolk det som dykk vil), men med litt respekt av x-typen og resten av folket ombestemte ho seg, noko eg respekterer fullt ut. Noko som resulterer med at eg sit med pizza og vatn her heilt for meg sjølv Livet er fint folkens! ;D Copy paste til egen txt fil... Klarer ikke tolke hva du skriver så jeg forstår det... QUOTE(Snobjorn @ 05/04-2009 : 03:31) * Jeg kjiper meg ! Skjera? Vi kjiper oss </quoete> Pheeet, finnes iike noe bedre enn gratis onkelfyll Endret 5. april 2009 av Snobjorn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 "What did one saggy tit say to the other saggy tit? - If we don’t get some support soon, people will think we’re nuts!" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Legg deg, Aleksander. Ellers kommer du deg aldri hit i morra Er du våken enda? Sitter og venter på pusen din? Venter på pusen min, ja. Er dog ikke Aleksander Pff, er det vel. Er det vel ikke? : / Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 snapp! Du er helten Snobjorn! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 "What did one saggy tit say to the other saggy tit?- If we don’t get some support soon, people will think we’re nuts!" Ha.. eh... ha.. Er det vel ikke? : / Joho. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 snapp! Du er helten Snobjorn! Woow, Maaan! dere burde høre på meg.. :O Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Off kårs! Ting byrjar å livne til! Bør eg hente meg eit nytt stykke av mammas heimelaga pizza? =o Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Å'å.. Hmm, interesant... (Note to self:) når man er full har man problemer med å skille mellom fylleposter og regular posts... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ahh, kvelden kan vel ikke avsluttes med noe bedre en tysk hitparade? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Her er det ingen regular posts. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Stemmer, folk som kjem inn med regular posts før 06.25 blir stemplar og rapportert som taparar Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå er det ikke lenge til vi skal stå opp! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 På nynorsk eller bokmål? (No Offense bare lurer) Kva meinar du? Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ahh, kvelden kan vel ikke avsluttes med noe bedre en tysk hitparade? wæ! Drep den katta,da ! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) På nynorsk eller bokmål? (No Offense bare lurer) Kva meinar du? FAEN!!! jeg kan vinne en bærbar pc hvis jeg forteller 1984 elns hvorfor jeg er våken enda!!!! EDIT: Lurer på om hu i sone2 er full... Endret 5. april 2009 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg