Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg nettopp hjemme fra byen.

Prøvde å holde gjengen samla, men neida.

Kompisen min møtte stebroren sin og dro på homseparty, finner ham to timer senere utenfor det verste fjortisstedet i Stavanger, redder ham derifra, så skal vi tilbake til et av de rocka utestedene hvor vi kommer inn gratis og forbi køa pga connections, men neida.

Først må'n på 7-11 for mat, så må'n på Burger King for mer mat, og der var det jo fullstendig kaos.

Jeg sto først i køa i en halvtime før jeg ble servert -_-

Var så mange slosskamper bak meg at halvparten er nok, og snuten grep selvfølgelig ikke inn, de bare sto og så på. Jeg mener, hva faen?! Er det ikke deres jobb å opprett holde lov og orden?

Men yeah, galskap.

Sku gjerne vært med gjengen videre, men får ta det en annen gang ^^

Lenke til kommentar
Da er jeg nettopp hjemme fra byen.

Prøvde å holde gjengen samla, men neida.

Kompisen min møtte stebroren sin og dro på homseparty, finner ham to timer senere utenfor det verste fjortisstedet i Stavanger, redder ham derifra, så skal vi tilbake til et av de rocka utestedene hvor vi kommer inn gratis og forbi køa pga connections, men neida.

Først må'n på 7-11 for mat, så må'n på Burger King for mer mat, og der var det jo fullstendig kaos.

Jeg sto først i køa i en halvtime før jeg ble servert -_-

Var så mange slosskamper bak meg at halvparten er nok, og snuten grep selvfølgelig ikke inn, de bare sto og så på. Jeg mener, hva faen?! Er det ikke deres jobb å opprett holde lov og orden?

Men yeah, galskap.

Sku gjerne vært med gjengen videre, men får ta det en annen gang ^^

Politiet burde absolutt gripe inn.. Hadde blitt sur hvis jeg så det. Virkelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...