Freedom1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har dedikert siste innlegg i RPP til dere, da. <3 <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Lår! Nudity: Because it's awesome. Kjinner mej! ... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg liker lår. Spesielt dine. Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @Hoppende Bryster: Kunne jeg fått stjele Iron Maiden uttalelsen fra signaturen din ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da er jeg nettopp hjemme fra byen. Prøvde å holde gjengen samla, men neida. Kompisen min møtte stebroren sin og dro på homseparty, finner ham to timer senere utenfor det verste fjortisstedet i Stavanger, redder ham derifra, så skal vi tilbake til et av de rocka utestedene hvor vi kommer inn gratis og forbi køa pga connections, men neida. Først må'n på 7-11 for mat, så må'n på Burger King for mer mat, og der var det jo fullstendig kaos. Jeg sto først i køa i en halvtime før jeg ble servert -_- Var så mange slosskamper bak meg at halvparten er nok, og snuten grep selvfølgelig ikke inn, de bare sto og så på. Jeg mener, hva faen?! Er det ikke deres jobb å opprett holde lov og orden? Men yeah, galskap. Sku gjerne vært med gjengen videre, men får ta det en annen gang ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1095001&hl= Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er dette riktig tråd for fylleposting? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 FORUMFOLK! Hvordan har vi det i kveld, søtinger? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Snobjorn: Enn så lenge! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er dette riktig tråd for fylleposting? JA! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da er jeg nettopp hjemme fra byen.Prøvde å holde gjengen samla, men neida. Kompisen min møtte stebroren sin og dro på homseparty, finner ham to timer senere utenfor det verste fjortisstedet i Stavanger, redder ham derifra, så skal vi tilbake til et av de rocka utestedene hvor vi kommer inn gratis og forbi køa pga connections, men neida. Først må'n på 7-11 for mat, så må'n på Burger King for mer mat, og der var det jo fullstendig kaos. Jeg sto først i køa i en halvtime før jeg ble servert -_- Var så mange slosskamper bak meg at halvparten er nok, og snuten grep selvfølgelig ikke inn, de bare sto og så på. Jeg mener, hva faen?! Er det ikke deres jobb å opprett holde lov og orden? Men yeah, galskap. Sku gjerne vært med gjengen videre, men får ta det en annen gang ^^ Politiet burde absolutt gripe inn.. Hadde blitt sur hvis jeg så det. Virkelig! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @Hoppende Bryster:Kunne jeg fått stjele Iron Maiden uttalelsen fra signaturen din ? Selvfølgelig! Det er fra The Greater Good of God. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du er heit, m'kay? Ta kvelden eller se film og tømme resten av ølene? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) FORUMFOLK! Hvordan har vi det i kveld, søtinger? Vi har det flott, bortsett fra at vi er frustrerte på MSN. Og haahaha, jo, tusen takk. Gå for det siste. Endret 5. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 TøseGuri Sjekk signaturen hans, plx Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 TøseGuri Sjekk signaturen hans, plx Wat Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Selvfølgelig! Det er fra The Greater Good of God. Vet Hører på A Matter of Life And Death as we type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg