L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det stinker ikke, mrbjørn... Det dufter manne-musk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jo? Mine meninger er da heller ikke subjektive? Du bruker å si at du er subjektiv. Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Åhåhåhå, så knall! Kan av en eller annen merkelig grunn ikke minnes at jeg fant den den tøff for en syv års tid siden. Ikke jeg heller. Men nå syntes jeg den rocker. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det stinker ikke, mrbjørn... Det dufter manne-musk Jaja, du får nye lukten, så lenge det varer. Hopper i dusjen snart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det høres grusomt ut. Her var det heldigvis plussgrader i dag. Skal ikke nevne noe mer om biting. Det får være NgZ sin jobb Pluss her og. Nevne det eller gjøre det? Du bruker å si at du er subjektiv. OoHysj. Alt jeg sier er objektivt. Selv om _jeg_ er subjektiv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hysj. Alt jeg sier er objektivt. Selv om _jeg_ er subjektiv. F. Jeg mente objektiv. xD Eh.. eller noe. Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gah. Høyre øye vil klistre seg igjen hele tiden >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gah. Høyre øye vil klistre seg igjen hele tiden >< Spyl med saltvann... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke tilgjengelig =/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Men da hadde jeg fått advarsel for tøsing. Derfor så lar jeg være å gjøre sånt. Dessuten så er det DIN dame og det hadde vært disrespectfull av meg å gjøre detSant. Respect lixzm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke tilgjengelig =/ Lag... 0,9% vanlig bordsalt i vekt. Det vil si ni gram salt per en liter vann. kok opp og du har perfekt øyeskyllevann. ------------------------ Er det flere enn meg som tar av til gammel 90-talls dansemusikk? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke tilgjengelig =/10g salt, 1l vann, kok opp Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ååå ... tror jeg spiste litt for mye nudler Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 haha, ngz... Du bomma med 1g Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har ikke salt Bruker aldri bare salt, går stort sett i piffi, og det har jeg ikke lyst til å skylle øyet mitt med >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har ikke salt Bruker aldri bare salt, går stort sett i piffi, og det har jeg ikke lyst til å skylle øyet mitt med >< Har veivesenet et lager i nærheten av deg? De pleier å ha store mengder salt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) For de som fulgte med i den tid. Har nettopp, omsider, postet det nye kapittelet i min forumhistorie, etter X antall måneders ventetid. Lenke. (Direktelenke nyeste kapittel her) Videre kommentarer om den der Ellers kan jeg vel fortelle at jeg i dag klarte å få stryk på lyddelen på terminprøven... Dvs... så ille var det ikke, men like før lærerene skulle ha karaktermøte gikk jeg inn for å se om terminprøvekarakterene var kommet inn. De 2 karakterene som gikk på lyddelen var ikke der, det sto i stedet "Ikke godkjent". Han responderte med "-Du var ikke der". Han hadde tydeligvis ikke fått inn den delen av prøven fra læreren som den ble levert inn til, hadde heldigvis lastet opp på nettet samme dagen, lastet dermed ned, leverte og fikk etterhvert karakter. Men der var jeg seriøst nervøs. Er ikke helt fornøyd med 4, 4, 4/5, 4/5, 5 og 6 på MKterminprøven da. De 4 og 4/5 skulle vært løftet til en 5er... Spiste pannekaker i dag og. Pannekaker + sukker + kanel = Endret 22. januar 2008 av TSP Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 haha, ngz... Du bomma med 1g Pfft. Du har regnet feil på massetettheten til vann vs massetettheten til salt. Sier vi.:wee OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 He he, ikke som jeg vet. Har ikke merka noe til at hålka er verken salta eller strødd, såeh... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 For de som fulgte med i den tid. Har nettopp, omsider, postet det nye kapittelet i min forumhistorie, etter X antall måneders ventetid. Lenke. (Direktelenke nyeste kapittel her) Videre kommentarer om den der Altså... Hvem må jeg suge for å bli en del av historeien? Pannekaker + sukker + kanel = Fullstendig enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg