Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det høres grusomt ut. Her var det heldigvis plussgrader i dag.

Skal ikke nevne noe mer om biting. Det får være NgZ sin jobb ;)

Pluss her og.

Nevne det eller gjøre det? :p

Du bruker å si at du er subjektiv. Oo
Hysj. Alt jeg sier er objektivt. Selv om _jeg_ er subjektiv. :wee:
Lenke til kommentar
Har ikke tilgjengelig =/

Lag... 0,9% vanlig bordsalt i vekt.

Det vil si ni gram salt per en liter vann. kok opp og du har perfekt øyeskyllevann.

------------------------

Er det flere enn meg som tar av til gammel 90-talls dansemusikk?

Lenke til kommentar

For de som fulgte med i den tid. Har nettopp, omsider, postet det nye kapittelet i min forumhistorie, etter X antall måneders ventetid. Lenke. (Direktelenke nyeste kapittel her) Videre kommentarer om den der ;)

Ellers kan jeg vel fortelle at jeg i dag klarte å få stryk på lyddelen på terminprøven... Dvs... så ille var det ikke, men like før lærerene skulle ha karaktermøte gikk jeg inn for å se om terminprøvekarakterene var kommet inn. De 2 karakterene som gikk på lyddelen var ikke der, det sto i stedet "Ikke godkjent". Han responderte med "-Du var ikke der". Han hadde tydeligvis ikke fått inn den delen av prøven fra læreren som den ble levert inn til, hadde heldigvis lastet opp på nettet samme dagen, lastet dermed ned, leverte og fikk etterhvert karakter. Men der var jeg seriøst nervøs. Er ikke helt fornøyd med 4, 4, 4/5, 4/5, 5 og 6 på MKterminprøven da. De 4 og 4/5 skulle vært løftet til en 5er... ;)

Spiste pannekaker i dag og. Pannekaker + sukker + kanel = :grin::love:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
haha, ngz... Du bomma med 1g :p
Pfft. Du har regnet feil på massetettheten til vann vs massetettheten til salt. :p Sier vi.:wee

OBS: Hvilke sanger/artister skal jeg høre på i morgen, mens jeg sitter på toget i tolv timer? Dere bestemmer! (Delvis.) Litt sovemusikk, og litt annen musikk er fint. Vi sier dette hører hjemme her fordi jeg lurer på hva slags musikk dere liker på lange togturer. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...