Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Wheelman: Sorry for at vi kidnappet glufsepiril en natt til, var nødvendig Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror det er alkohol inne i bildet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er jeg dawg nå? Vi har ikke stemt. Og Oda har et litt skralt grunnlag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror det er alkohol inne i bildet. Nope, kun brus Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror det er alkohol inne i bildet. Faktisk ikke. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ...jeg er jo konstant full. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ...jeg er jo konstant full. Det er jo sant. Du har jo spritpumpe på ryggen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Akkurat. Akutt tilfelle av ekstrem nerding da. Tror det er en permanent skade dessverre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ........................... .........................................,-~~'''''''~~--,,_ ........................... ..................................,-~''-,:::::::::::::::::::''-, ........................... .............................,~''::::::::',::::::: :::::::::::::|', ........................... .............................|::::::,-~'''___''''~~--~''':} ........................... .............................'|:::::|: : : : : : : : : : : : : : ........................... .............................|:::::|: : :-~~---: : : -----: | ........................... ............................(_''~-': : : : : : : : : ........................... .............................'''~-,|: : : : : : ~---': : : :,'--never Gonna ........................... .................................|,: : : : : :-~~--: : ::/ -----give You Up! ........................... ............................,-''':: :'~,,_: : : : : _,-' ........................... ......................__,-';;;;;:''-,: : : :'~---~''/| ........................... .............__,-~'';;;;;;/;;;;;;;: :: : :____/: :',__ ........................... .,-~~~''''_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',. .''-,:|:::::::|. . |;;;;''-,__ ........................... /;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;. . .''|::::::::|. .,';;;;;;;;;;''-, .........................,' ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;. . .:::::,'. ./|;;;;;;;;;;;;;| ......................,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;',: : __|. . .|;;;;;;;;;,';;| ....................,-";;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;',;;;;;;; ;;;; . . |:::|. . .'',;;;;;;;;|;;/ .................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;. .|:::|. . . |;;;;;;;;|/ ................./;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,';;;;; ;;;;;;;;;;;;,;;;;;;; ;;;|. .:/. . . .|;;;;;;;;| ................/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;'',: |;|. . . . ;;;;;;;| .............,~'';;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|.|;|. . . . .|;;;;;;;| .........,~'';;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;| |:|. . . . |;;;;;;;| ........,';;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;/;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;| |:|. . . .'|;;',;;;;;| .......|;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-';;;,-';;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;| |:|. . .,';;;;;',;;;;|_ ......./;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'_;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;; ;|.|:|. . .|;;;;;;;|;;;;|''''~-, ...../;;;;;;;;;;;;;;;;;;/_'',;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ,;;| |:|. . ./;;;;;;;;|;;;|;;;;;;|-,,__ .../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'...|;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;| |:|._,-';;;;;;;;;|;;;;|;;;;;;;;;;;'''-,_ Mmmmmm.. WheelMan kjeder seg Endret 4. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser på James Bond på Tv3 Jeg og Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser på James Bond på Tv3 Jeg og Ikke jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nei fydda! Så ble det såklart pause -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg