Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 FESTIVALER! Og jobbing. Og ja, vi har påskeferie. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gleder meg til sommern! Da skal jeg på Joker hver dag! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skal gå barbeint og leve på Sandwich-is. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 På Joker hver dag faktisk? Hvorfor i all verden? Skal du jobbe der? Har ikke funnet meg noen sommerjobb, jeg. Sykehjemmet jeg jobba på for to år sida frister ikke akkurat... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 På Joker hver dag faktisk? Hvorfor i all verden? Skal du jobbe der? Har ikke funnet meg noen sommerjobb, jeg. Sykehjemmet jeg jobba på for to år sida frister ikke akkurat... Fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre. Jeg og veninna mi pleier å spørre hverandre hva vi skal gjøre, og begge svarer alltid "Joker?". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) FESTIVALER! Og jobbing. Og ja, vi har påskeferie. Quart (hele uken ), AC / DC og Metallica konsert for min del (+ jobbing da :/ ) Endret 4. april 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Blir ikke mye sommerferie på meg i år. Blir nok mest jobbing på bowlingen der jeg jobber nå... Også blir det sikkert no tur på hytta eller på Smøla. Men det blir ferie med kjæresten til høsten da mest sannsynlig Egypt eller Tyrkia, alt avhengig av økonomi og tid Endret 4. april 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvilken bowling jobber du på? Kanskje jeg må ta meg en tur å teste den Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvilken bowling jobber du på? Kanskje jeg må ta meg en tur å teste den Funpark Kristiansund, i Kristiansund som navnet sier Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skal først bli ferdig med påskeferien. Så i sommeren skal jeg til Danmark to ganger tror jeg, ellers så er planen å chille på hytta Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hmmm... litt langt å dra for å bowle Men man vet aldri, plutselig er jeg i nærheten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og dersom du prøver deg på noe mer mens du er i nærheten, skal denne karen sørge for at det ikke skjer uten kampf! I sommer blir det hovedsaklig jobbing. Skal jo som nevnt til Egypt eller Tyrkia senere så. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Glufsejus i piriltræltslaka. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og dersom du prøver deg på noe mer mens du er i nærheten, skal denne karen sørge for at det ikke skjer uten kampf! I sommer blir det hovedsaklig jobbing. Skal jo som nevnt til Egypt eller Tyrkia senere så. Huh, prøve meg? På hva? Ny pers på bowlingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg