Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har desverre ikke evnen til å banne folk. Om jeg hadde hatt det vet jeg om flere som hadde blitt bannet i det de skulle skrive ett innlegg, og unbannet når de gav opp. *ond fnising*

 

Bare så det er nevnt, i den fantasien der er jeg ikke moderator eller noe, jeg bare kan banne folk. 8D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg godt. Hva skal du ha til middag da? :p

Hva med en saftig gryterett med frisk salat og fersk loff :D

Taco kanskje? Litt øl til maten. Hva med å kjøpe litt påskegodteri mens du er på butikken så har du litt å kose deg med mens du ser på tv?

Til middag blir det lasange, men det er ikke før ca 1 i natt, når samboeren er hjemme fra jobb. Tenkte å finne meg noe annet, lett, lunsj-aktig på butikken til nå. Og øl er litt uaktuelt, lillemann i magen er fremdeles litt for ung for den slags, syns jeg. Påskegodteri fikk jeg fra jobb i går, men jeg har spist opp alle karamellene, og det var det eneste som smakte godt, så jeg tror jeg må kjøpe mer, ja. Ostepop, for eksempel. Og kanskje en alkoholfri øl. Hmm. :hmm:

 

Edit: DNFK har blitt lame. Før var det vanskelig å dobbeltposte. o_O

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Yeah, Orkanger - Stavanger, om Gjøvik, Hønefoss og Kongsberg, og over Haukelifjellet.

Siden Valdres tydeligvis var stengt, samt at vi "sov" i to timer på en rasteplass like før Kongsberg :p

Hvorfor ikke bare orkanger-ålesund-e39 til stavanger? 15 timer var drøyt, orkanger er rett sør for trondheim? Kjørte krsand trheim på 9 timer i jula :p

Endret av toth
Lenke til kommentar

For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse på Mobilt Bredbånd, forbeholder Telenor seg retten til å begrense overføringshastigheten for Mobilt Bredbånd til maksimum 100 kbit/s dersom bruken overstiger fem GB per kalendermåned i to måneder eller mer.

____

Jævla banditter, viss de ikke klarer høy belastning på nettet sitt, så bør de oppgradere det.

Lenke til kommentar
For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse på Mobilt Bredbånd, forbeholder Telenor seg retten til å begrense overføringshastigheten for Mobilt Bredbånd til maksimum 100 kbit/s dersom bruken overstiger fem GB per kalendermåned i to måneder eller mer.

____

Jævla banditter, viss de ikke klarer høy belastning på nettet sitt, så bør de oppgradere det.

Er det ikke bedre at alle som betaler for tjenesten skal få glede av den da? Når 10% av brukerne står for 90% av forbruket er det ikke rart at slike begrensninger kommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...