Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte nye høyttalere (Logitech z4), men når jeg åpner pakken viser det seg at de har vært å¨pna før. Jeg ser at posene er amatørmessig teipet igjen, osv. Tror ikke at det er noe galt med høyttalerne, men er litt ekkelt å vite at noen andre har brukt mine "flunkende nye høyttalere" til 900 spenn. Så hva gjør jeg? Løper bort på Spaceworld og får en tilgodelapp på 900 spenn, eller beholder de høyttalerne som for alt jeg vet kan ha vært brukt i 5 år. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) jeg vet også hva jeg skal søke på vgs neste år Hva da? Vintermåne (wtf?), du stikker såklart tilbake til Spaceworld! Endret 8. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, sånn sett. Ja, nå forstår jeg. Tja, kunne kanskje fungert, men orker ikke begynne å styre med det. Etter litt konsultering med drage-leksikonet mitt, er det en drage av arten Draco occidentalis magnus, eller europeisk drage. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Håks: Hvilken skole søker du da? Strømmen eller Rælingen. Hvilken går du på? Datasmurf: Gjennomsiktig bakgrunn. Jeg går på Lillestrøm, media. Men faren min er elektrolærer på Strømmen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte nye høyttalere (Logitech z4), men når jeg åpner pakken viser det seg at de har vært å¨pna før. Jeg ser at posene er amatørmessig teipet igjen, osv. Tror ikke at det er noe galt med høyttalerne, men er litt ekkelt å vite at noen andre har brukt mine "flunkende nye høyttalere" til 900 spenn. Så hva gjør jeg? Løper bort på Spaceworld og får en tilgodelapp på 900 spenn, eller beholder de høyttalerne som for alt jeg vet kan ha vært brukt i 5 år. Er det bare jeg som synes alle på Spaceworld er slemme? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Enkelte av menneskene på eBay er så fantastiske Ene korsettet jeg bestilte hadde en revet lærrem, og hun sender meg et nytt et når jeg sender henne det gamle. eBay Nja, ebay kan være både kos og noe dritt. Nå sitter jeg med en ekkel følelse av at jeg muligens ble scam'a for 4000,-... Får egentlig bare håpe at noe skjer de neste dagene. Dotten: Kondolerer så mye. Trist å høre. Auch. Den er litt lei. Ikke hørt noe fra selgeren? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva da? Idrett eller allmenn på Lørenskog Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg går på Lillestrøm, media. Men faren min er elektrolærer på Strømmen Hehe kult. Var på en sånn messe nå nettopp, var en lærer fra Strømmen og en fra Rælingen der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg vet også hva jeg skal søke på vgs neste år Hva da? Vintermåne (wtf?), du stikker såklart tilbake til Spaceworld! Det som er dritt er at jeg ringte dit, men de har ikke fler igjen av det høyttalersettet, og Spaceworld har elendig utvalg på høyttalere, så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe da Sitter igjen med en tilgodelapp på 900,- på en bitteliten Spaceworld-butikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan du ikke bruke den på alle spaceworld-butikker? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hehe kult. Var på en sånn messe nå nettopp, var en lærer fra Strømmen og en fra Rælingen der. Messe på Kjenn? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Koselig med en sånn tråd;) Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Endret 8. januar 2008 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skulle jo tro at du kunne bruke den alle butikker i landet? :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Nye sko! Nye sko! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Gå media:D Chill linje Kjipt at alle dere sløve yrkesfagfolk får studiekompetanse . EDIT: quote Endret 8. januar 2008 av haalo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan du ikke bruke den på alle spaceworld-butikker? Nei, ikke tilgodelapp, men de Spaceworld-butikkene i nærområdet er like små uansett, dessuten er min erfaring at 95 % av alle som jobber på Spaceworld er frekke, og så ekstremt lite servicemindede. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Koselig med en sånn tråd;) Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Har en følelse av at "alle" går media, og etter VGS er det vanskelig å skaffe seg jobb etc? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har nye sko!! Andre ting? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Nye sko! Nye sko! Sko er overvurdert Kjøp deg klær! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg