Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kjøpte nye høyttalere (Logitech z4), men når jeg åpner pakken viser det seg at de har vært å¨pna før. Jeg ser at posene er amatørmessig teipet igjen, osv. Tror ikke at det er noe galt med høyttalerne, men er litt ekkelt å vite at noen andre har brukt mine "flunkende nye høyttalere" til 900 spenn.

Så hva gjør jeg? Løper bort på Spaceworld og får en tilgodelapp på 900 spenn, eller beholder de høyttalerne som for alt jeg vet kan ha vært brukt i 5 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte nye høyttalere (Logitech z4), men når jeg åpner pakken viser det seg at de har vært å¨pna før. Jeg ser at posene er amatørmessig teipet igjen, osv. Tror ikke at det er noe galt med høyttalerne, men er litt ekkelt å vite at noen andre har brukt mine "flunkende nye høyttalere" til 900 spenn.

Så hva gjør jeg? Løper bort på Spaceworld og får en tilgodelapp på 900 spenn, eller beholder de høyttalerne som for alt jeg vet kan ha vært brukt i 5 år.

Er det bare jeg som synes alle på Spaceworld er slemme? :(

Lenke til kommentar
Enkelte av menneskene på eBay er så fantastiske :wee:

Ene korsettet jeg bestilte hadde en revet lærrem, og hun sender meg et nytt et når jeg sender henne det gamle. :love:

eBay :love:

Nja, ebay kan være både kos og noe dritt. Nå sitter jeg med en ekkel følelse av at jeg muligens ble scam'a for 4000,-... Får egentlig bare håpe at noe skjer de neste dagene.

Dotten: Kondolerer så mye. Trist å høre.

Auch. Den er litt lei. Ikke hørt noe fra selgeren?

Lenke til kommentar
jeg vet også hva jeg skal søke på vgs neste år :D

Hva da?

Vintermåne (wtf?), du stikker såklart tilbake til Spaceworld!

Det som er dritt er at jeg ringte dit, men de har ikke fler igjen av det høyttalersettet, og Spaceworld har elendig utvalg på høyttalere, så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe da :( Sitter igjen med en tilgodelapp på 900,- på en bitteliten Spaceworld-butikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...