Mikkel™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da var hele kåken vaska og ren! Var på tide Er det jeg eller dama som er rar? Jeg brukte ordet blekke når jeg snakket om et blad (sånt til å lese i). Hu mener hu aldri har hørt ordet før og at jeg derfor er rar, men jeg mener dette er et helt normalt og vanlig ord. Hva mener dere? Det er dama di som er rar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Definitivt dama di som er rar, Lars. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kvinnfolk og tomflasker ... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er det jeg eller dama som er rar? Jeg brukte ordet blekke når jeg snakket om et blad (sånt til å lese i). Hu mener hu aldri har hørt ordet før og at jeg derfor er rar, men jeg mener dette er et helt normalt og vanlig ord. Hva mener dere? Det er ikke et ord jeg hører hver dag, men så rart er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 STFU! Jeg vil høre det fra noen som ikke er fra østlandet. Det er kanskje vanlig for dere østlendinger, men jeg har aldri brukt eller hørt det før. Kan ha noe med at jeg er fra "utkantstrøk" og da.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Kvinnfolk og tomflasker ...Man bruker opp begge og panter dem etterpå? Edit: Vi vest for Oslo har da hørt utrykket også.. Endret 4. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 STFU! Jeg vil høre det fra noen som ikke er fra østlandet. Det er kanskje vanlig for dere østlendinger, men jeg har aldri brukt eller hørt det før. Kan ha noe med at jeg er fra "utkantstrøk" og da.. Jeg er fra Røros og bor i Steinkjer og jeg har hørt det! Du er mindretilbakestående Anfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er fra Røros og bor i Steinkjer og jeg har hørt det! Du er mindretilbakestående Anfall. Mindre tilbakestående enn deg ja! Blekke? What? Der ser dere.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg er fra Møre og "blekke" som ord for blad er ikke uvanlig=) Men man er jo ikke noe rar selv om man ikke har hørt det. Og man må vel ikke slenge dritt bare for at noen ikke har hørt om det Endret 4. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er fra Møre og "blekke" som ord for blad er ikke uvanlig=)Men man er jo ikke noe rar selv om man ikke har hørt det. Jaaa ^^ *klappe Fluesopp på skulderen* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er fra Møre og "blekke" som ord for blad er ikke uvanlig=)Men man er jo ikke noe rar selv om man ikke har hørt det. Jo man er rar da! Kjeften eller så blekker jeg deg rett nedat! Morro med ord som kan bety flere ting. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan gikk det med egget lars? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Blekke? What? Der ser dere.. Å nei, han som alltid tar bilder av hva han spiser og gjør oss oppmerksomme på når klokka er 13:37 hver dag har ikke hørt ordet. Og du påsto vel at Lars var rar som brukte ordet, noe han tydeligvis ikke er med tanke på alle som har hørt det før. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg vokste opp på Jevnaker og ble så og si banket opp hver jævla dag pga. dialekten min. Det finnes masse ord som ikke er "vanlige". Ingen ord er bedre enn andre, man sier det på sin måte. Lars: Blekke meg ned ja :!: ps: Vi må møtes snart Endret 4. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan gikk det med egget lars? Det gikk bra, kommer bilder senere Blekke? What? Der ser dere.. Å nei, han som alltid tar bilder av hva han spiser og gjør oss oppmerksomme på når klokka er 13:37 hver dag har ikke hørt ordet. Og du påsto vel at Lars var rar som brukte ordet, noe han tydeligvis ikke er med tanke på alle som har hørt det før. ^^ Var han som påstod at jeg var rar. No more kos for Lars. ^^ ps: Vi må møtes snart Du får ikke ta rumpa hans! Den er min! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg vokste opp på Jevnaker Jeg bor 200 meter utenfor Jevnaker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Rompa skal kjøres beinhardt, så ikke noe og hvere redd for Mimir: Gikk på barneskolen der, så ble jeg tatt vekk fra det fosterhjemmet. Men bodde der noen år ja. Endret 4. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg