Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da var hele kåken vaska og ren! Var på tide :p

Er det jeg eller dama som er rar? Jeg brukte ordet blekke når jeg snakket om et blad (sånt til å lese i). Hu mener hu aldri har hørt ordet før og at jeg derfor er rar, men jeg mener dette er et helt normalt og vanlig ord. Hva mener dere?

Det er dama di som er rar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det jeg eller dama som er rar? Jeg brukte ordet blekke når jeg snakket om et blad (sånt til å lese i). Hu mener hu aldri har hørt ordet før og at jeg derfor er rar, men jeg mener dette er et helt normalt og vanlig ord. Hva mener dere?

Det er ikke et ord jeg hører hver dag, men rart er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

STFU! Jeg vil høre det fra noen som ikke er fra østlandet. Det er kanskje vanlig for dere østlendinger, men jeg har aldri brukt eller hørt det før. Kan ha noe med at jeg er fra "utkantstrøk" og da..

Lenke til kommentar
STFU! Jeg vil høre det fra noen som ikke er fra østlandet. Det er kanskje vanlig for dere østlendinger, men jeg har aldri brukt eller hørt det før. Kan ha noe med at jeg er fra "utkantstrøk" og da..

Jeg er fra Røros og bor i Steinkjer og jeg har hørt det! Du er mindretilbakestående Anfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er fra Røros og bor i Steinkjer og jeg har hørt det! Du er mindretilbakestående Anfall.

Mindre tilbakestående enn deg ja!

Blekke? What?

Der ser dere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er fra Møre og "blekke" som ord for blad er ikke uvanlig=)

Men man er jo ikke noe rar selv om man ikke har hørt det.

Jaaa ^^ *klappe Fluesopp på skulderen*

Lenke til kommentar
Jeg er fra Møre og "blekke" som ord for blad er ikke uvanlig=)

Men man er jo ikke noe rar selv om man ikke har hørt det.

Jo man er rar da!

Kjeften eller så blekker jeg deg rett nedat! :mad:

Morro med ord som kan bety flere ting. :D

Lenke til kommentar
Blekke? What?

Der ser dere..

Å nei, han som alltid tar bilder av hva han spiser og gjør oss oppmerksomme på når klokka er 13:37 hver dag har ikke hørt ordet. :p

Og du påsto vel at Lars var rar som brukte ordet, noe han tydeligvis ikke er med tanke på alle som har hørt det før. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvordan gikk det med egget lars?

Det gikk bra, kommer bilder senere :p

Blekke? What?

Der ser dere..

Å nei, han som alltid tar bilder av hva han spiser og gjør oss oppmerksomme på når klokka er 13:37 hver dag har ikke hørt ordet. :p

Og du påsto vel at Lars var rar som brukte ordet, noe han tydeligvis ikke er med tanke på alle som har hørt det før. ^^

Var han som påstod at jeg var rar. :p

No more kos for Lars. ^^

ps: Vi må møtes snart :cry:

Du får ikke ta rumpa hans! Den er min!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...