Hanzi. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette blir vell siste dagen min før neste mandag at jeg er oppe så tidlig;) Jobb helg så blir det lang ferie! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Selvsagt er det flere oppe. Klokka har jo blitt 11, er ikke akkurat tidlig lenger. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Morn folkens. Jeg sovna på sofaen og skuffa bestevennnen min jeg skulle døgne med. Sorry kompis. Anywaaaaaaaaaaaays, hvorfor er ingen på msn eller forumet? Fordi det vartidlig. Har du reist til bestemora di? //kanin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Herlig Lars! Jeg tipper på suksess. It was! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det rapporteres inn fra forumtreffet i Dawgtwon om at vi begynner å våkne.Duke, WhiteKnight og jeg tusler rundt i stillhet, de andre ligger fortsatt og drømmer slutt å tull, er kun LueDotten og Mimir som sover og ligger i skje! *hente tusj* Det var det ikke da jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kan ikke forumet våkne litt opp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Å fy faen. Hodet mitt. Og nå skal jeg på jobb straks, og være der i ti timer. Hurra.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er skremmende! lite liv her Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, syns folk skal ta seg bryet med å skrive litt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 God morgen. Jeg sitter på toget til Bergen nå. Damen ved siden av meg prater i mobilen, og hun har en sånn ekkel lys stemme. Som nesten sprekker. Også blir hun aldr ferdig med å prate.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, syns folk skal ta seg bryet med å skrive litt. +1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Slå, MrBjoern. Skal vi slå MrBjoern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nei, det er derfor det står et komma der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nei, det er derfor det står et komma der. Åja ;D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Slå, MrBjoern. Herregud, den irriterende damen skal helt til Bergen. jaja, jeg satte på Blood on the dance floor. "I wanna fuck you like an animal. I wanna feel you from the inside." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er det jeg eller dama som er rar? Jeg brukte ordet blekke når jeg snakket om et blad (sånt til å lese i). Hu mener hu aldri har hørt ordet før og at jeg derfor er rar, men jeg mener dette er et helt normalt og vanlig ord. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg